َ#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

بیرجند-مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی گفت: متأسفانه پروازهای بیرجند به تهران و تهران به بیرجند در روزهای تعطیل عید فطر، ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه یکی از شرکت‌های هواپیمایی کنسل شده است.

عظیم طهماسبی  اظهار کرد: متأسفانه پروازهای بیرجند به تهران و تهران به بیرجند در روزهای تعطیلات عید فطر ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه یکی از شرکت‌های هواپیمایی کنسل شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: بر اساس اطلاعاتی که از آژانس‌های مسافرتی به دست ما رسیده است، ایران ایر پروازهای روزهای ۱۴ و ۱۸ اردیبهشت خود را نیز لغو کرده است که یکی از این پروازها، پرواز بیرجند به مشهد بوده است.

لغو پرواز چهاردهم اردیبهشت بیرجند به مشهد

طهماسبی بیان‌کرد: با توجه به اینکه ما از فرودگاه بیرجند تنها یک پرواز به مشهد (پرواز روز چهارشنبه) داریم، لغو و کنسلی این پرواز به مسافرانی که برخی از آن به واسطه درمان و نیاز ضروری به این سفر می‌روند، بسیار آسیب زا است.

وی گفت: برخی از مسافران بعد از ایام نوروز و بازگشت پزشکان از مرخصی و اتمام ماه مبارک رمضان قصد پیگیری ادامه درمان خود را دارند که کنسلی این پرواز به سمت مشهد برای آنان مشکلات عدیده‌ای را به وجود می‌آورد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی اظهار کرد: متأسفانه در برنامه تابستانه شرکت هواپیمایی ایران ایر نیز پرواز روز یکشنبه بیرجند به مشهد و بالعکس که در گذشته کنسل شده است، برقرار نشده و همچنان تنها یک پرواز به مشهد داریم.

کنسلی ۶ پرواز

طهماسبی افزود: متأسفانه در یک بازه زمانی یک ماهه بعد از تعطیلات نوروزی ما با کنسلی ۶ پرواز (۱۲ پرواز به صورت رفت و برگشت) مواجه هستیم.

وی درباره چرایی کنسل شدن پروازهای تعطیلات نوروزی یادآور شد: براساس آنچه که شرکت‌های هواپیمایی به ما اعلام کرده‌اند، به واسطه کمبود مسافر در روزهای تعطیل این پروازها لغو شده است.