وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه استاندار خراسان جنوبی با حضور در منزل شهید حسن یعقوبی در بیرجند با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

محمدجواد آذری جهرمی شامگاه دوشنبه در ادامه سفر به خراسان جنوبی با حضور در منزل شهید یعقوبی، از خانواده شهدا تجلیل کرد.

شهید یعقوبی متولد سال ۱۳۳۲ در روستای بیماد از توابع بخش مرکزی شهرستان بیرجند است که سال ۱۳۶۶ در عملیات والفجر ۹ در منطقه بانی کردستان به شهادت رسید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز (دوشنبه) در سومین روز دهه فجر برای افتتاح چند طرح عمرانی و دیدار با مسوولان و فعالان حوزه ارتباطات وارد خراسان جنوبی شد.

وی بدو ورود به خراسان جنوبی راهی روستای گارجگان شهرستان خوسف شد و از پروژه اتصال سایت همراه این روستا به فیبرنوری بازدید کرد.

۴۶۹ پروژه مخابراتی استان خراسان جنوبی نیز با سرمایه‌گذاری ۴۹۴ میلیارد ریال و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این استان به بهره‌برداری رسید.

آذری جهرمی این تعداد طرح را با همراهی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسوولان استان همزمان با پروژه بهینه‌سازی شبکه مخابراتی شهر خوسف افتتاح کرد.

همچنین پنج طرح ارتباطات و فناوری اطلاعات با هزینه‌کرد ۶۹۰ میلیارد ریال عصر دوشنبه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مرکز استان به طور همزمان افتتاح شد.

شرکت در نشست مدیران واحدهای تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خراسان جنوبی و دیدار با نخبگان، دانشگاهیان و فعالان حوزه فاوا از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه آذری جهرمی است.