#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح‌های ورزشی باید به سرانجام برسند، زیرا ورزشکاران از بلاتکلیفی ناراضی اند.

خسروی اسفزار در نشست خبری گفت: طرح‌های ورزشی زیادی در خراسان جنوبی نیمه تمام است که ورزشکاران از این موضوع گلایه‌مند هستند.

او گفت: بار‌ها این موضوع را با وزرای وقت مطرح کردیم که قول‌هایی داده شد، اما عملی نشد.

خسروی اسفزار گفت: تاکنون ۵ هزار و ۵۸۹ تذکر کتبی و شفاهی در مجلس در بحث نظارت و در ساماندهی امور از سوی نمایندگان داده شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طولانی شدن روند ساخت بیمارستان خوسف گفت: ۹سال است از احداث این بیمارستان می‌گذرد، اما این طرح همچنان خاک می‌خورد

او گفت. این موضوع را بار‌ها در مجلس و در استان پیگیری کردیم که نیازمند توجه ویژه است.

خسروی اسفزار گفت: مشکلات و مسائل خراسان جنوبی باید اولویت بندی و زمان بندی مشخصی برای هر مسئله تعیین شود تا هم مردم امیدوار باشند که در آینده چه کار خواهد شد و هم رسانه‌ها بتوانند پیگیر باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی همچنین بر لزوم تبیین واقعه غدیر در جامعه اشاره کرده و گفت: امروز جایگاهی که رسانه و فضای مجازی دارد قابل تصور نیست؛ بنابراین از نشر محتوا‌های جذب کننده برای مخاطب در حوزه غدیر در این فضا‌ها نباید غفلت کرد.

او دهگردشی، دیدار چهره به چهره با مردم، نشست مردم با مسولان و پیگیری نامه‌ها و مطالبات مردم در سطح ملی و استانی را از اقدامات حوزه انتخابیه خود عنوان کرد و گفت: تاکنون ۳ هزار و ۴۰۰ نامه به این حوزه انتخابیه ارسال شده که از این تعداد ۵۴۸ مورد در سطح ملی پیگیری شده است.