#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: اجرای طرح واکسیناسیون مقابله با کرونا برای هفت هزار و ۴۰۰ تبعه خارجی در بیرجند آغاز شد.

، محمدرضا رضایی افزود: این طرح از امروز (۲۲ آبان) در مرکز درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر واقع در خیابان طالقانی ۱۰ بیرجند درحال اجراست.

وی با اشاره به آغاز طرح واکسیناسیون اتباع خارجی در خراسان جنوبی با مشارکت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: طرح واکسیناسیون ویژه اتباع خارجی با توجه به تداوم خدمات‌رسانی جمعیت هلال احمر برای مقابله با ویروس کرونا  در استان آغاز شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه اکنون شهرستان بیرجند با هفت هزار و ۴۰۰ تبعه خارجی بیشترین اتباع استان را دارد گفت: پیش از این بیش از ۲ هزار نفر از اتباع خارجی در استان توانسته‌اند واکسن کرونا را دریافت کنند.

وی افزود: هلال احمر با اتکا به توان اعضای داوطلب این توانمندی را دارد تا در شرایط گوناگون آلام مردم را در عرصه‌های مختلف کاهش دهد.

رضایی با اشاره به اینکه یک تیم از اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان در شیفت صبح این مرکز آماده ارایه خدمت به اتباع خارجی است عنوان کرد: تزریق واکسن این افراد تابع شرایط خاصی نیست و تنها با داشتن کارت آمایش یا نامه معرفی از اداره اتباع، انجام می‌شود.