آموزشگاه مهرآفرین منطقه زیباشهر طبس که در یک سال گذشته ساخته شد، با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید.

 مراسم افتتاح این مدرسهبا حضور “حمیدرضا خان محمدی” معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، امام جمعه و فرماندار طبس، خیرین، جمعی از مسئولان و فرهنگیان در این شهرستان برگزار شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در این مراسم گفت: عملیات اجرایی پروژه چهار کلاسه مشارکتی زیباشهر با توجه به نیاز منطقه در شهریور سال گذشته آغاز شد و مهر امسال به پایان رسید.

حامد رخسارپور افزود: این پروژه با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد ریال اجرا شده که ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از طریق کمک‌های خیر و ۱۸ میلیارد ریال آن اعتبار دولتی بوده است.

آموزشگاه مهرآفرین طبس در یک سال ساخته شد

وی اظهار کرد: این آموزشگاه در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع و ۲۵۵ متر مربع زیربنا در منطقه زیباشهر طبس احداث شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس امروز (سه‌شنبه) در سفر به خراسان جنوبی علاوه بر افتتاح این پروژه، در مراسم بهره‌برداری رسمی از مدرسه ۶ کلاسه برکت شهدای معلم در شهرستان بشرویه، مدرسه ۶ کلاسه حاج مصطفی شرفی در شهرستان فردوس و پروژه استخر شهدای دانش آموز در شهرستان زیرکوه حضور می‌یابد.

استان خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد و طبس در ۲۷۰ کیلومتری غرب بیرجند است.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور