#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: هلال احمر استان نقش ویژه ای در مبارزه با ویروس کرونا داشته است.

رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در  گفت و گوی ویژه خبری شبکه خاوران گفت: حضور نیروهای جوان و داوطلب هلال احمر در تعطیلات نوروزی برای تب سنجی و آموزش مسافران نوروزی در مبادی وردی – خروجی و گلوگاه های شهری را می توان از جمله اولین اقدامات در بدو پیدایش بیماری کرونا دانست.

او افزود:اجرای نذر سلامت، طرح ناظران و آمران سلامت، طرح غم گساران جوان،آموزش مراقبت های بهداشتی ،توزیع ماسک و همچنین تجهیز بانک امانات توسط خیرین ک ۱۸ قلم ازجمله ویلچر،واکر و سایر لوازم پزشکی بوده ازجمله این اقدامات است.

رضایی بیان کرد: خانه‌ های هلال خط مقدم ماموریت‌ های هلال احمر هستند و مردم با دیدن فعالیت نیرو‌های هلال احمر در این مراکز در دورترین مناطق، امیدوار‌تر می‌شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در این خانه های هلال که در روستاها راه اندازی می شوند نیروهای دواطلب آموزش می ببینند و در موقع حوادث به کمک مردم می شتابند.

او افزود: جمعیت هلال احمر استان در وضعیت خوبی در مقایسه باسایر استان ها قرار دارد.

رتبه اول کشور در جذب نیروی داوطلب

رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: دربحث تعداد پایگاه های امداد جاده ای مقام چهارم کشور را دارا هستیم که این پایگاه ها با تجهیزات و امکانات در جاده ها مستقر و آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند.

اوافزود: امسال همچنین در بحث جذب جوانان دواطلب به هلال احمر در مقام اول قرارداریم که نشان دهنده ی پویایی جمعیت هلال احمر استان است.