#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

?معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: لازمه تحقق شعار “تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین”، ارتقاء کارآمدی در دستگاه‌های اجرایی است.
محمدرضا طالبی با بیان این مطلب در آیین تکریم و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان که با حضور ویدئوکنفرانسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد اظهار داشت: چند مؤلفه برای تحقق شعار سال باید در دستور کار قرار گیرد که اولین آنها، استفاده از نیروی جوان کارآمد است.
?به گفته وی؛ با پرورش نیروی انسانی خوب می‌توانیم مدیران کارآمدی داشته باشیم.
?وی اظهار داشت: با وجود مدیر و نیروی انسانی کارآمد، دستگاه اجرایی کارآمد است و به این ترتیب کار و تلاش جهادی محقق خواهد شد .
?معاون استاندار با ابراز امیدواری اینکه اهداف دولت مردمی با کارآمدی دستگاه های اجرایی و نیروی انسانی توانمند، محقق شود، گفت: مدیریت نظام مند و حاکمیت نگرش علمی از الزامات تحقق اشتغال زایی و تولید است که در این راستا باید از توان شرکت‌های دانش بنیان، دانشجویان و نخبگان استفاده شود.
?به گفته وی؛ با ایده پردازی شرکت‌های دانش بنیان، نخبگان و مدیران، فناوری ایجاد شده و تولید دانش بنیان خواهیم داشت.
?وی افزایش صادرات را از آثار مهم تولید دانش بنیان عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد: شعار سال در عمل محقق شود و لازمه آن نیز تلاش بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی است.
?طالبی با بیان اینکه انتخاب و انتصاب شایسته ای برای اداره کل اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی صورت گرفته تأکید کرد: از توان مدیرکل سابق به نیز عنوان مشاور امین استفاده شود.
?شایان ذکر است: در این آیین از تلاش‌های ۶ ساله عیسی جعفری گیو قدردانی و مرتضی ذاکریان به عنوان مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی معرفی شد.