استاندار خراسان جنوبی از حضور تیم اقتصادی آستان قدس رضوی در استان خبر داد.

قای ملانوری، به تشریح دیدار خود با تولیت آستان قدس رضوی پرداخت و

تیم اقتصادی آستان قدس رضوی به استان می‌آیند گفت: دیدار با حجه الاسلام والمسلمین مروی با هدف پیگیری مسایل استان و دعوت از این مجموعه برای سرمایه گذاری در راستای بهره برداری از ظرفیت‌های موجود انجام شد.

وی افزود: ورود آستان قدس رضوی به بحث بهره برداری از ظرفیت‌های خراسان جنوبی، قطعاً دستیابی به اهداف توسعه‌ای استان را شتاب می‌بخشد.

استاندار گفت: آستان قدس رضوی با حوزه فعالیتی متنوع و امکاناتی که در اختیار دارد، می‌تواند در زمینه‌های مختلف به ویژه معدن و صنایع وابسته به آن سرمایه گذاری کند.

وی با اشاره به اقدامات آستان قدس رضوی در راستای ایجاد و توسعه مجتمع‌های بین راهی افزود: موضوع احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در یکی از محور‌های استان هم پیشنهاد شد که مورد موافقت مجموعه قرار گرفت.

آقای ملانوری گفت: مذاکرات ما با حجه الاسلام والمسلمین مروی، تولیت آستان قدس رضوی به این نتیجه رسید که تیم اقتصادی آستان قدس، هفته آینده به استان سفر می‌کنند.

به گفته وی حضور مسئولان آستان قدس رضوی و کارشناسان آن مجموعه در ستاد توسعه خاوران و ادامه مذاکرات در زمینه سرمایه گذاری در استان نیز از نتایج این دیدار بود.