آخرین مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره ملی شعر رستاخیز شن‌ها پایان شهریور است.

 اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس، به منظور پاسداشت ابعاد معنوی مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی شعر رستاخیز شن‌ها تا پایان شهریورو فرهنگی واقعه شکست آمریکا در صحرای طبس، دومین جشنواره ملی شعر رستاخیز شن‌ها را برگزار می‌کند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس گفت: دومین جشنواره ملی شعر رستاخیز شن‌ها با هدف گرامیداشت ابعاد معنوی و فرهنگی واقعه شکست آمریکا در صحرای طبس برگزار می‌شود.
عصاری افزود: از پوستر جشنواره در اردیبهشت امسال رونمایی و به دنبال آن دریافت آثار شاعران آغاز شد.
وی گفت: شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس، معرفی ابعاد حادثه و تشابهش با واقعه ابابیل، معرفی شهدای این رویداد، نگاهی به امداد‌های غیبی در عرصه انقلاب اسلامی و استکبارستیزی از موضوعات دومین جشنواره ملی شعر رستاخیز شن‌ها است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس افزود: شرکت برای عموم علاقه‌مندان در تمامی گروه‌های سنی و استفاده از تمامی قالب‌های شعری آزاد است.
عصاری آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را پایان شهریور ماه اعلام کرد و گفت: شاعران و اهالی ادب می‌توانند آثار خود را از طریق سایت جشنواره به نشانی TabasArt.ir و یا با استفاده از تلفن همراه به شماره ۰۹۰۴۴۱۰۷۲۵۰ در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.
وی از برگزاری اختتامیه دومین جشنواره ملی شعر رستاخیز شن‌ها، درآبان ۱۴۰۰ خبر داد.
اولین جشنواره سراسری رستاخیز شن‌ها نیز در بهمن سال ۱۳۹۱ برگزار شد.