پیام تشکر استاندار خراسان جنوبی در همراهی مردم با ویژه برنامه های سالروز” پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن”
?”در همه‌ تحولات و جنبش های گوناگون اجتماعی بزرگ، نقش مردم، نقش معیار است… مردم در همه‌ مراحل این انقلاب نشان دادند که از ماها جلوتر هستند”. رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)
?خورشید ۲۲ بهمن ماه امسال در حالی فروغ بی نظیرش را نثار زمینیان کرد و روزهای خوش پیروزی خون بر شمشیر را یادآوری نمود که شرایط متأثر از شیوع ویروس ناشناخته قرن، لذت برگزاری تجمع و تکرار راهپیمایی های باشکوه همه ساله را از ما گرفته بود.
?امسال و بنا به تصمیم ستاد ملی کرونا و به واسطه حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از شیوع بیماری کووید -۱۹، پاسداشت این روز میمون و فرخنده به شکلی نو رقم خورد و از حالت تجمع افراد خارج شده و به شکل رژه موتوری و خودرویی درآمد.
?بدون تردید، قلب هر ایرانی شیفته وطن برای غرور آفرینی در این روز عزیز، سخت می طپد و به راستی که تمکین همه ما از سیاست های ستاد کرونا، رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و توجه به بهداشت فردی می تواند دفتر این ایام سخت را هر چه زودتر ببندد و ما به زودی شاهد تکرار روزهای بدون ماسک در کنار یکدیگر و تجربه خوشی های گذشته خواهیم بود.
?بی شک این حضور خود جوش مردم و همراهی با قوانین، روشنی بخش قلب رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) بوده، خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ادامه راه مصمم تر می کند.
?اینجانب ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد تولد شکوهمند انقلاب اسلامی ، به سهم خود از همه عزیزانی که همواره در روز های حساس و مهم، نقش آفرین هستند و این بار سر تعظیم در برابر قانون فرود آورده با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی این مراسم را همراهی نمودند و تابلویی دیگر از عزت و سربلندی خلق کردند ، تشکر می نمایم و به سهم خود از همه تشکل‌ها، سلایق سیاسی، نخبگان و گروه‌های مرجع، و معتمدین و اصحاب رسانه که در کنار هم متعهدانه به صحنه آمدند و در ترغیب مردم به تعامل با مصوبات ستاد کرونا تلاش کردند و زمینه های بهره برداری مردم از این برنامه ها را در فضای مجازی فراهم نمودند، تقدیر می‌ نمایم.

امید که در سایه عنایات حضرت حق، همه ما زیر پرچم حضرت حجت(عج) ادامه دهنده راه شهدا و امام راحل(ره) باشیم.
?حمید ملانوری
استاندار خراسان جنوبی