نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به مسایل اقتصادی و فرهنگی اولویت اصلی نمایندگان مجلس یازدهم است که تحقق آن نیازمند وحدت است.

حسین خسروی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان مرزی درمیان افزود: اولویت اول نمایندگان دوره جدید مجلس شورای اسلامی پرداختن و توجه به مسایل اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم است، از طرفی مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند که ابتدا به مسایل اقتصادی و فرهنگی کشور بپردازیم.

وی گفت: حل مسایل و مشکلات اقتصادی در حوزه‌های مختلف به دغدغه اصلی خانه ملت تبدیل شده است و در شرایط فعلی همه باید دست به دست هم بدهیم تا مسایل و مشکلات اقتصادی کشور و جامعه رفع شوند.

دبیر کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای رسیدن به هدف همه مسوولان باید به میدان بیایند افزود: اگر تک‌روی کار کنیم دود آن به چشم مردم می‌رود و فقط با وحدت ملی می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

وی اظهار داشت: امیدواریم در پایان این چهار سال شاهد پیشرفت، توسعه و آبادانی بیش از پیش خراسان جنوبی باشیم.

خسروی گفت: مشکل آبرسانی به قهستان درمیان را پیگیری خواهیم کرد و در کنار آن با صرفه‌جویی هم می‌توانیم تا حدودی به حل مشکل آب روستاها کمک کنیم.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور ادامه داد: ویروس کرونا یکسری محدودیت‌ها و مشکلاتی را برای کشور به وجود آورد اما به تعبیر قرآن کریم پایان آن خیر خواهد بود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی افراد در داخل چشم امید به غرب داشتند اما ویروس کرونا نشان داد که غرب نمی‌تواند خودش را اداره کند چه برسد به اینکه بتواند سایر کشورها را اداره کند.

وی به مساله حقوق بشر آمریکایی هم اشاره کرد و گفت: امروز دنیا می‌بیند که آمریکا بر رعایت و مراعات حقوق بشر مانده و رییس جمهور آمریکا می‌گوید افراد بالای ۶۰ سال را مداوا نکنید اما رهبر عزیز ما در این شرایط همواره به فکر سلامتی مردم هستند.

وی بیان اینکه از مصادیق امر به معروف توصیه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا است افزود: مقام معظم رهبری نیز اعلام کردند که حتما ماسک می‌زنم و ما نیز باید به ایشان اقتدا کنیم تا این ویروس منحوس ریشه کن شود.

فرماندار درمیان نیز گفت: شهرستان درمیان صاحب ظرفیت و استعدادهای‌های خوبی است که باید برای پیشرفت و توسعه به آنها توجه شود.

حسینعلی بخشی افزود: با توجه به برگزاری جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در آینده نزدیک، مشکلات آب شرب، زیرساخت‌های مسکن محرومان و طرح‌های مصوبات سفر استاندار به شهرستان را تامین اعتبار خواهیم کرد تا بخشی از مشکلات مردم حل شود