مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: پنج کیلومتر دیگر از محور سربیشه – درح تا مهرماه سال جاری زیر بار ترافیک می‌رود و تکمیل این محور در اولویت است.

وحید داعی روز چهارشنبه در بازدید نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی از محور سربیشه – درح به پیگیری اداره کل راه و شهرسازی برای تکمیل این محور اشاره کرد و افزود: طول کل محور ۱۳۵ کیلومتر است که برنامه‌ریزی کردیم پنج کیلومتر دیگر از این محور با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان تا مهرماه سال جاری زیربار ترافیک برود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید ضمن اطلاع از آخرین وضعیت محورهای شهرستان سربیشه به ویژه محور سربیشه – درح، از تلاش‌ها و پیگیری اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در بخش راه‌های شهرستان تشکر کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار روز گذشته در سفر به تهران آخرین وضعیت اعتباری و اجرایی پروژه‌های باند دوم استان خراسان جنوبی را پیگیری کردند.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در دیدار مسوولان استان با معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، آخرین وضعیت اعتباری و اجرایی پروژه‌های در دست اجرای باند دوم و راهکارهای تسریع در اجرا بررسی شد.

معاون استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در دیدار با مدیران بانک سپه کشور نیز درخصوص مشارکت بانک سپه در تامین مالی باقیمانده محور دیهوک – فردوس – بجستان در قالب ماده ۵۶ قانون الحاق و افزایش سرعت در اجرای احداث باند دوم محور دیدار و گفت و گو کردند.