معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از  ثبت نام بیمه درمان تکمیلی  اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و فعالان قرآن  و عترت برای سال ۱۴۰۱ -۱۴۰۲ تا ۲۳ شهریور ماه جاری خبر داد.

سید علی زمزم، امروز سه شنبه ۱۵ شهریور بیان کرد: در راستای فراهم سازی سلامت جامعه‌ فرهنگی و هنری کشور و تأمین آرامش آن‌ها به هنگام بروز بیماری‌ها، صندوق اعتباری هنر خدمات بیمه تکمیلی اعضاء خود را از تاریخ یکم مهرماه ۱۴۰۱ تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۲ ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: در این راستا هنرمندان، نویسندگان، روزنامه نگاران و فعالان قرآن و عترت عضو این صندوق می توانند تا پایان روز چهارشنبه ۲۳ شهریور با مراجعه به سایت صندوق اعتباری هنر به نشانی www.honarcredit.ir  اقدام به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی کنند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه خدمات بیمه درمان تکمیلی در قالب ۳ طرح شامل امید، آرامش و رفاه ارائه می‌شود، افزود: پوشش های اصلی در بیمه‌ درمان گروهی برای تمام طرح ها بدون سقف ارائه می شود.

وی با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند با انتخاب یکی از طرح‌ها، افراد تحت تکفل خود را در همان طرح ثبت نام کنند، یادآور شد: ثبت نام بیمه تکمیلی در یک مرحله و از طریق سایت صندوق ارائه می‌شود و ارائه هرگونه خدمات منوط به عضویت متقاضی در صندوق اعتباری هنر و دارا بودن بیمه پایه است.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور