معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: مسئولیت در جمهوری اسلامی یک امانت و فرصتی است برای ما که بتوانیم در این مدت با ارائه برنامه ها به جامعه هدفمان، کارهای خوب و اثرگذار را به جا بگذاریم.

ناصر خوش خبر روز شنبه در مراسم تکریم ماشاءاله کریمان خراسانی فرماندار سابق و معارفه مجید بیکی فرماندار جدید نهبندان افزود: نیروی انسانی در سازمان یکی از مولفه های تاثیرگذار بر کارآمدی و پویایی است و نیروی انسانی ماهر می تواند موتور متحرک هر سازمانی باشد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه فرصت نداریم و زمان نیز محدود است باید برای همان محدودیت برنامه ریزی داشته باشیم و کار زمانی اثربخش خواهد بود که برنامه محور و خروجی داشته باشد.
معاون استاندار خراسان جنوبی از فرماندار شهرستان خواست با توجه به اینکه نهبندان ظرفیت‌های خوب و مناسبی در حوزه های مختلف از جمله معدن، صنعت گردشگری، پرورش شتر، زیتون، کشاورزی و… دارد با برنامه ریزی و اقدامات مناسب در جهت پیشرفت و آبادانی شهرستان گام برداشته شود.
وی گفت: در کارها باید از قانون حرف بزنیم و باید به آن عمل بکنیم.
خوش خبر افزود: ما معتقد هستیم که قانون مصون ساز است و انحراف را به حداقل می رساند و قانون فقط برای اینکه کاری را نباید انجام بدهیم، نیست و باید از آن برای تسهیل امور استفاده کرد.
فرماندار جدید نهبندان هم در این آیین گفت: شورای مشورتی نهبندان را متشکل از آحاد جامعه تشکیل می دهیم.
مجید بیکی اظهار داشت: عمل گرایی، اعتدالی رفتار کردن، تعامل سازنده برای پیشرفت منطقه پایه و اساس روزهای پیش رو در اداره شهرستان خواهد بود.
در این آیین با حضور امام جمعه نهبندان و مدیران شهرستان از خدمات کریمان خراسانی فرماندار سابق نهبندان قدردانی شد.
معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری قاینات و بخشدار مرکزی قاین از مهمترین سوابق اجرایی فرماندار جدید و جوان نهبندان است.
مرکز شهرستان مرزی نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله