?معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی که در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز استان سخن می گفت با بیان این مطلب، افزود: آموزش و پرورش سنگ بنای توسعه است و از این حیث دارای جایگاه بسیار بالایی است.
?مهندس سید مجتبی علوی مقدم، به هماهنگی بین دستگاه های اجرایی به عنوان یکی از مهمترین مولفه های برگزاری این جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: اگر ظرفیت دستگاه های ذی ربط در کنار همراهی و هم پوشانی مسئولین قرار گیرد قطعاً چیزی کم نخواهیم داشت.
?وی احصاء نیازمندی های استان در حوزه آموزش و پرورش را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز غفلت از آسیب های فرهنگی و اجتماعی آفت نظام شده است و اگر به این موضوع توجهی صورت نگیرد قطعاً در آینده دچار مشکل خواهیم شد.
?معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، فرهنگ سازی را مورد تاکید ویژه قرار داد و افزود: اگر قرار است اتفاقی بیفتد ومشکلی از مشکلات حوزه اجتماعی و فرهگی مرتفع شود باید فرهنگ سازی از سنین و رده های بسیار پایین و در مدارس آغاز شد همانگونه که در گذشته این تجربه شده است.
?علوی مقدم، معلمی را نه یک شغل بلکه یک رسالت مهم دانست و تصریح کرد: خیرین که از تمامی مال و هستی خود گذشته اند باید به نحو مطلوب و مناسب مورد تقدیر قرار گیرند.
?این گزارش حاکیست، بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اردیبهشت ماه سال آینده با محوریت جذب هم استانی های غیر ساکن در استان برگزار خواهد شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله