مرکز بازتوانی قلب بیمارستان رازی بیرجند به همت خیر پژوهشی و با حضور قائم مقام معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند روز شنبه در آیین افتتاح این مرکز گفت: با راه‌اندازی این بخش، بسته ارائه خدمات دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در حوزه قلب و عروق کامل می‌شود.

محمد دهقانی فیروزآبادی افزود: تاکنون بیماران قلب و عروق خراسان جنوبی از این نعمت محروم بودند لذا به استان‌های دیگر مراجعه می‌کردند یا مراحل درمان آنان کامل نمی‌شد.

وی با قدردانی از اعضای مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی گفت: یکی از خیران استان که خواست نامش ذکر نشود، ۵۰۰ میلیون تومان برای تامین تجهیزات موردنیاز این بخش اهدا کرده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: امید است این باب خیر که در حوزه پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی باز شده، تداوم داشته باشد و خیران در حوزه‌های مختلف جذب شوند.

وی به راه‌اندازی بخش وی آی پی در بیمارستان رازی بیرجند اشاره و تصریح کرد: این بخش در نبود بیمارستان خصوصی در استان می‌تواند خدمات کامل‌تر در فضای مناسب‌تر را به همشهریان ارائه دهد.