قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امنیت خط قرمز مردم و نظام است لذا هرگز مردم اجازه شرارت و اغتشاش در برابر نظام و خیانت به بیت‌المال را نمی‌دهند.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی روز شنبه در آیین راهپیمایی مردمی حمایت از اقتدار و امنیت کشور در بیرجند افزود: نقش ولایت و رهبری از مولفه‌های مهم هر انقلاب است و پیوند مردم با ولایت منجر به شکل‌گیری قدرتی عظیم می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح سهمیه‌بندی و اصلاح قیمت بنزین در کشور اظهار داشت: حق بود با توجه به وضعیت گرانی که وجود داشت و شوکی که به جامعه وارد شد سوال مردم و اعتراض آنان به عنوان حق پاسخ داده شود که مسؤولان نظام به موقع جواب می‌دهند.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: اما منافقان و آشوبگران به عنوان ستون پنجم دشمن می‌خواستند با نفوذ، اساس نظام را زیر سوال ببرند و در فتنه‌های مختلف ۱۷ هزار شهید را از کشور گرفتند و امروز هم به شکل دیگری به میان مردم آمدند که جدایی مردم از این فتنه‌گران نیاز به بصیرت و شناخت دارد.

وی گفت: دشمنان بیرونی و درونی هستند و منافقان دشمنان درونی که رهبری به زیبایی آنها را از جامعه جدا می‌کنند و دشمن در بیرون مرزها همان استکبار، صهیونیسم جهانی و ایادی آنان در منطقه هستند.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه ستون پنجم دشمن در داخل وجود دارد افزود: امام جامعه باید مردم را در مقابل این دشمنان هوشیار کند تا بدانند آنها پشت صحنه اغتشاشات در کف خیابان می‌خواهند نقشه‌های خود را دنبال کنند.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در پیام ۲۶ آبان ماه به زیبایی نقش توطئه استکبار را نشان دادند و فرمودند آنچه در کف خیابان‌ها رقم می‌خورد توطئه دشمنان است لذا باید مردم راه خود را از کسانی که به بانک‌ها، حوزه مقاومت و پایگاه بسیج، پاسگاه‌های انتظامی و بیت المال خسارت زدند که به تعبیر امام جامعه اشرار هستند، جدا کنند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به نقش مسؤولان گفت: مسؤولان در نظام اسلامی خدمتگزار جامعه هستند لذا باید مدیریت دقیق و درست آنها نگذارد که دشمن امیدوار شود.

وی افزود: مسؤولان نظام می‌توانستند در طول این پنج سال به نحوی مدیریت کنند که شوکی به جامعه وارد نشود.

حجت الاسلام نوفرستی گفت: مسؤولان نظام تکلیف دارند و باید با دقت مدیریت کنند لذا جای سوال است که چرا دشمن باید امیدوار باشد و می‌تواند در کف خیابان نقشه‌های خود را پیاده کند.

وی عنوان کرد: آنجا که سخن از مقاومت و بسیج جهان اسلام است همچون حضور مردم در جریان اربعین، دشمن ناامید می‌شود.