سرپرست در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند افزود: معتقد به استفاده از کلمه محروم نیستم زیرا خداوند متعال در وجود همه انسان ها ظرفیت و انرژی قرار داده که شامل همه جمعیت انسانی استان می شود.
وی که سال های آغازین تاسیس خراسان جنوبی به عنوان معاون اداره کل تربیت بدنی استان فعالیت کرده بود، گفت: علت حضور دوباره ام در استان خوب بودن و صمیمی بودن مردم این خطه است.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: در ۱۳ سال اخیر پس از تقسیم خراسان، اتفاقات خوبی در حوزه ورزش و جوانان این استان ایجاد شده که امیدوارم با همکاری همه دستگاه های اجرایی، استانداری و بهره گیری از رهنمون های حضرتعالی گام موثرتری در راستای توسعه ورزش و امور جوانان برداریم.
وی افزود: مجموعه این اداره کل هرچند به دنبال پویایی، تحرک و فعالیت های ورزشی است اما هدف نهایی ما تحقق یک جامعه سالم، اخلاقی و ارزش محور است.
سرپرست، ورزش را یک ابزار دانست و خطاب به امام جمعه بیرجند گفت: بیانات حضرتعالی را به عنوان چراغ راه خود تلقی کرده و هم راستا با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، هرچه در توان داریم در چارچوب قانون انجام می دهیم.
وی اظهار کرد: قبل از اینکه خدمت شما مشرف شویم به اتفاق همکاران خود در اداره کل ورزش و جوانان استان حسب وظیفه برای تجدید میثاق با آرمان های شهدا بر مزار آنان حاضر شدیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی گفت: هرچه تلاش کنیم قادر نیستیم جایگاه رفیع این بزرگواران را آن طور که شایسته است به جا آوریم.
وی افزود: امروز برای استفاده از رهنمودهای حضرتعالی به عنوان یکی از دستگاه های اجرایی که به غیر از فعالیت های ذاتی خود در بخش توسعه فرهنگ عمومی بر مبنای ارزش های دینی وظایف مشخصی دارد، حضور پیدا کردیم.
وی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان ها و به طور مشخص خراسان جنوبی جدا از حوزه های ورزش در حوزه های فرهنگی و جوانان هم ماموریت هایی به آن محول شده است.
سرپرست گفت: مقام معظم رهبری در حوزه کنترل کاهش آسیب های اجتماعی در این بحث ورود کرده و هر سه ماه یکبار این حوزه را رصد می کنند.
وی افزود: متاسفانه به دلیل غفلت هایی که پیش آمده در برخی شاخص های حوزه جوانان آمارها قدری نگران کننده است که باید با کمک همه دستگاه های مربوط بویژه روحانیت معزز که همیشه نقش محوری در تاریخ کشور داشته، مشکلات را مدیریت کنیم.
‘مهران سرپرست’ چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه جاری در آیینی با حضور معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان و مسئولان استانی در بیرجند به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی معرفی شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله