#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی از امهال تمامی تسهیلات بانکی فعالان گردشگری تا پایان سال خبر داد.

، علی اکبر اکبری راد در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: تمامی بدهی‌های 

امهال بازپرداخت تسهیلات فعالان گردشگری تا پایان سالتسهیلات بانکی اخذ شده توسط تاسیسات و فعالان گردشگری داری مجوز از وزارت گردشگری امهال و به انتهای دوره تقسیط منتقل می‌شود تا پس از آخرین قسط وصول شود.

وی افزود: حدود ۵۰طرح مشمول این ابلاغیه دولت در استان وجود دارد که بایستی متقاضیان برای امهال تسهیلات دریافتی به بانک‌های عامل مراجعه کنند.

مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری با اشاره به اینکه بانک‌های عامل این تسهیلات آمادگی دارند تا در اجرای مصوبه دولت سیزدهم مبنی بر امهال بازپرداخت همه تسهیلات بانکی فعالان گردشگری استان مساعدت کنند گفت: تسهیلات پرداختی از محل صندوق کارآفرینی امید نیز مشمول برخورداری از این مصوبه می‌شوند.

اکبری راد مجموع مبلغ تسهیلات اشتغالزایی در حوزه گردشگری استان که مشمول این مصوبه می‌شوند، ۳۵میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این اقدام وابلاغیه اخیر دولت به منظور حمایت و پشتیبانی از تاسیسات و فعالان گردشگری استان که در کرونا دچار خسارت و زیان شده اند بوده است.