عباسعلی بهاری، امروز(۱۹ آذرماه) درنشست صمیمی و هم‌اندیشی با خبرنگاران فعال حوزه دولت اظهار کرد: رسانه‌های خراسان‌جنوبی از نجیب‌ترین رسانه‌ها و همسو با نظام هستند.
وی افزود: رسانه‌های استان به نحوی شایسته فعالیت‌های نظام و دولت‌ها را پوشش می‌دهند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: بهترین فرصت برای حاکمیت و نظام اداری این است که مشکلات خود را بدون حضور در جمع مردم و از طریق رسانه‌ها رصد کنند.
بهاری از رسانه ها  به عنوان رکن چهارم دموکراسی نام برد و ادامه داد: رسانه‌ها باید مشکلات مردم را به مسئولان منتقل کنند و این بهترین فرصت برای حاکمیت و نظام اداری است.
وی اطلاع‌رسانی از طریق پیامک را از خواسته‌های رسانه‌ها عنوان کرد و افزود: در این راستا تقویمی برای برگزاری جلسات بسته و مصوبات پیگیری می‌شود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: در برخی موارد رسانه‌ها تیترهای تندی به کار می‌برند و این تیتر حکایت از آن دارد که مطالبات مردم به کدام سمت است بنابراین مسئولان باید به آن سمت توجه کنند.
بهاری ادامه داد: برای مشکلات خبرنگاران از جمله جلگیری از ورود امکانات خبرنگاران به همایش‌ها، جلگیری از انجام مصاحبه در جلسات مهم و مشکلات تردد خبرنگاران به داخل جلسات تدابیری اندیشیده خواهد شد.
وی با بیان اینکه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی ارزیابی شده‌اند، افزود: رسانه‌ها در ارزیابی روابط عمومی‌ها بسیار موثر هستند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مدیران باید به روز بوده و اطلاعات را به صورت به روز در اختیار خبرنگاران بگذارند، تصریح کرد: هماهنگی خواهیم کرد که نماینده رسانه‌ها در شورای اطلاع‌رسانی هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی حضور داشته باشد.
بهاری اظهار کرد: به منظور ایجاد نظم دهی و سرعت در اطلاع‌رسانی جلسات، شبکه اطلاع‌رسانی توسط نماینده‌ای از خبرنگاران تشکیل خواهد شد تا تمام رسانه‌ها به موقع از جلسات اطلاع پیدا کنند.
وی یادآور شد: مشکلات مطروحه توسط رسانه‌ها در این جلسه به استاندار اطلاع داده خواهد شد تا بررسی‌های لازم صورت گیرد.
همچنین در این جلسه تعدادی از خبرنگاران به بیان مشکلات خود پرداختند.
در پایان این جلسه نماینده‌ای از رسانه‌های استان برای پیگیری مشکلات خبرنگاران انتخاب و مقرر شد مشکلات خبرنگاران پیگیری و رفع شود.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله