هیچ فرد یا نهادی مخالف گردشگری سالم نیست بلکه مخالفت ها با گردشگری هنجارشکنانه است.

 حجت الاسلام نسایی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در ذهنیت مردم جا انداخته اند که سپاه، روحانیت و نیرو‌های ارزشی مخالف گردشگری هستند، گفت: به مردم می گویم که هیچ یک از افراد و نهاد‌ها مخالف گردشگری سالم نیست بلکه مخالف گردشگری هنجارشکنانه است.

او افزود: در مکان‌های گردشگری باید گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر را فعال کنیم.

نسایی تصریح کرد: گردشگری در کشور و استان و در شهرستان طبس یک فرصت است و باید برای زیر ساخت شهرستان از این امر استفاده شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی ادامه داد: تمام حمایت‌های قضایی را از افرادی که امر به معروف و نهی از منکر انجام می دهند، خواهم داشت و از افرادی که در موضوع گردشگری دست دارند و ترک فعل انجاد داده باشند با آن‌ها برخورد می شود.

او افزود: افرادی که در فضای مجازی این عکس‌ها را انتشار می دهند باید شناسایی شده و به مقامات قضایی معرفی شوند.

حجت الاسلام نسایی گفت: توقع است متولیان و مسئولان عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جلسات ستاد حضور پیدا کنند تا مردم بدانند مسئولان دغدغه امور مردم را دارند.

سرهنگ خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان طبس با اشاره به اینکه از گردشگری سالم حمایت می کنیم، گفت: مردم انقلابی شهرستان طبس هر کجا از شهر به اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر می رسند می گویند جلوی این هنجار شکنی ها گردشگری را بگیرید.

او افزود: گردشگری در شهرستان طبس به یک هنجار تبدیل شده و از گردشگری می توان، فرهنگ و آداب و رسوم مردم طبس را به ایران و جهان منتقل کرد.

یکی از اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس گفت: می تواند از لیدر تور‌های گردشگری که به شهرستان طبس سفر می کنند یک تعهد گرفت که در صورت هنجار شکنی کسی جوابگوی مقامات قضایی باشد.

گل محمدی رئیس دادگستری شهرستان طبس گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس مصوبات پر محتوا و مهمی داشته که در صورت اجرایی شدن امنیت اخلاقی شهروندان نیز تأمین خواهد شد..

او افزود: با هنجار شکنان و مرتکبان جرائم اخلاقی برخورد جدی خواهیم کرد.

سرهنگ علی پور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان طبس بیان کرد: در عید نوروز چادر‌های امر به معروف و نهی از منکر در مکان‌های گردشگری برپا شوند که خود این امر باعث می‌شود که مردم و گردشگران رعایت کنند.