نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: دشمنان اولین ضربه شست را چشیدند و از امروز خواب راحتی نخواهند داشت.

 حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دوره عقیدتی جمعی از فرماندهان سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی، آزمایش زندگی دنیایی را به توفیق الهی خوب انجام داد.

وی با بیان اینکه کسانی که خواستند شهید سلیمانی را از میان بردارند و از خود رفع خطر کنند متوجه اشتباهشان شدند افزود: خطر شهید قاسم سلیمانی از سردار سلیمانی بسیار بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تفاوت بزرگ عالم مادی و معنوی این است که در عالم معنوی مزاحمت وجود ندارد.

وی با بیان اینکه همه مسائلی که با آن رو به رو هستیم به نحو رمزی در قرآن کریم قرار گرفته است افزود: همه آنچه که در دنیا ستایش شمرده می‌شود، تنها در خور خداوند متعال است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: عده‌ای همچون سلمان فارسی و سردار سلیمانی، حق‌گرا هستند و هیچ حزب، گروه، وعده و وعید برای آنها بی معنا است.

وی با بیان اینکه قرب نه زمانی و نه مکانی است چرا که خداوند در همه جا وجود دارد اظهار داشت: تماما بنده خدا شدن به معنای قرب و نزدیک شدن به خداوند است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه جهان شناسی در واقع همان جهان بینی است افزود: با چشم مادی هیچ چیز جز شکم و شهوت و مادیات را نمی‌توان دید اما با چشم معنوی تنها خدا را می‌توان دید.

وی با بیان اینکه اگر ما انقلاب، اسلام و ارزش‌های آن را درک کنیم آن را به هیچ چیز نمی‌فروشیم گفت: متأسفانه عده‌ای که بر پشت میزها تکیه زدند می‌خواهند ارزش‌های انقلاب و اسلام را به تفکر زشت و پلید لیبرال دموکراسی بفروشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: انسان نباید در چند روز زندگی گول مادیات را بخورد بلکه باید به خود و عقلش برسد و تمام دام‌ها در نفس انسانی قرار دارد لذا اگر از نفس رها شویم به خداوند متعال خواهیم رسیم.

بامداد روز چهارشنبه (۱۸ دی) نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی عملیاتی موفق به نام «عملیات شهید سلیمانی»، با رمز مقدس یا زهرا (س) با شلیک ده‌ها موشک فروند زمین به زمین، پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به «عین‌الاسد» واقع در استان الانبار عراق را در هم کوبید.

عملیات شهید سلیمانی پنج روز پس از اقدام تروریستی و حمله پهپادی آمریکا و به شهادت رساندن سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و ابومهدی المهندس معاون بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و به دستور مستقیم رییس جمهوری آمریکا در فرودگاه بغداد، صورت گرفت.

مقامات نظامی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران پس از ترور سردار سلیمانی و همرزمانش تاکید کردند که از آمران و عاملان این جنایت «انتقام سخت» خواهند گرفت.

در همین چارچوب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اقدام تروریستی آمریکا طرح سه فوریتی اقدام متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران علیه آمریکا را تصویب کردند.

اجتماع و راهپیمایی مردمی و هیات‌های مذهبی در حمایت از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن پایگاه آمریکا و گرامیداشت خون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت نیز امروز (پنجشنبه) در بیرجند برگزار شد.