مراسم تکریم و معارفه فرماندار نهبندان صبح امروز در محل فرماندرای این شهرستان برگزار شد. در این مراسم که با حضور نظر افضلی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، علی اسماعیلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، محمد کریمی مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، احمد علیزاده‌بیرجندی مدیر کل حراست استانداری خراسان جنوبی، ائمه جمعه و دیگر مسئولان شهرستانی برگزار شد، ماشاءالله کریمان‌خراسانی به عنوان فرماندار جدید شهرستان نهبندان منصوب و از اصغر نظافت تقدیر شد.

کریمان که سابقه کار در حوزه مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان، بخشداری تقی‌آباد اسفراین و موارد دیگر را در کارنامه دارد، پیش از این در حوزه ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی مشغول به فعالیت بوده است.

نهبندان از شهریورماه ۱۳۶۷ به شهرستان ارتقا یافت که تاکنون به ترتیب آقایان: نجمی‌پور، تناکی، حبیبی، جغتایی، نیرومند، محدثی، ترابی، پورسلطانی، شرافتی‌راد، عظیمی، حاجی‌بگلو و نظافت فرمانداران این شهرستان در دولت‌های مختلف بوده‌اند. ماشاءالله کریمان‌خراسانی به عنوان سیزدهمین فرماندار و سومین فرماندار دولت حجت‌الاسلام حسن روحانی در شهرستان نهبندان معرفی شد.
۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله