قصه پر درد مدیران کم جرات نالایق و محافظه کار در خراسان جنوبی

آقای استاندر این روزها روزها سرنوشت ساز ملت ایران  و همچنین مردم خراسان جنوبی است . در کارزار انتخابات مدیران استانی در موارد  مختلف واقعیت چهره  مدیریتی خود را کاملا هویدا کردند و نقاط ضعف و قوت خود را بی پرده برای شما و مردم نشان دادند . تا جایی عده ایی بر اساس شنیده ها در ادارت دولتی در زمان دولت مستقر در جلسات خصوصی و محرمانه خود  برای سیستمی  که در آن مشغول هستند مدیر و معاون از جبهه فکر خودشان انتخاب می کرده اند . و عده ایی در دولت مستقر رسما و راسا در ستادهای جبهه حریف مشغول به فعالیت بوده اند تا شاید اگه حریف زمامداردولت شد جایگاه شان را حفط کنند یا ارتقاء پیدا کنند .

هنوز صدای هل من ناصر ینصرنی مدیران ارشد استانی از دوران انتخابات شنیده می شود ولی عده ِی کثیری از مدیران دستگاه ها اجرایی این را نشنیده اند و لبیک نگفتند به شما آقای استاندار، نه شما نه ستاد ها ی آقای روحانی از این مدیران خلاف قانون  نخواستید و صرفا نظر بر این بود که واقعیت های موجود را ارایه دهند و از عملکرد خودشان دفاع کنند و روشنگری برای مردم .

اقای استاندار این مدیران اهل کوفه اند و رنگ عوض می کنند به زرسیم معاویه شورای مجازت تشکیل می دهند و عمرو عاص و ابن ملجم ها یشان نقشه ها می کشند دیگر فرصت تساهل و تسامح نیست ،عدالت علی گونه دولت برای این مدیران و اغیار آنها در چهار سال دولت تدبیر امید اجرا شده است هنوز  که هنوز است در پست ها کلیدی  معاونت های ادارت کل  مدیران از جنس احمدی نزاد هستند که  رنگ عوض کرده اند ولی تفکر قالب زیر مجموعه خود را احمدی نژادیسم نگه داشته اند . در کنار مدیران منسوب منتسب به دولت  سنگ اندازیها مختلف می کنند و یا اگر سنگ اندازی نکنند افتخارات دولت را خارج از واقعیت نشان می دهند .

آقای استاندار این مدیران خرزه هایی هستند که برا ی خودشان فقط خوش آبرنگ هستند و دورنمایی دارند شیک و کلاسه شده ولی در بطن وجود اینان می روی می ببنید سمی ترین افراد هستند برا سیستم که از توانمند شدن سیستم های مدیریتی در هراسند گویی که منافع سیاسی و حزبیشان در خطر است اینان القا کننده ی ضعف دولت و دولت مردانند .

آقای استادار رفتار علی   (ع) گونه ایی می خواد تا مالک اشترها در این استان  متولد شوند و سر آغاز تغییر و تحولات استانی شوند ، شکل و شمایل تازه ایی بر روح آزرده ی این استان دهند .

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله