⭕️معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی:
مدیران باید قلباً و کلاماً برنامه های دولت را قبول داشته و آنها را دنبال کنند
?معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی ، که صبح امروز در جلسه ستاد راهبری مدیریت اقتصاد مقاومتی استان سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: موفقیت در اجرای برنامه های دولت دارای الزاماتی است که یکی از مهمترین این الزامات، این است که مدیران در بخش های مختلف برنامه ها و سیاست های دولت را درک کرده باشند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، بی بی عصمت سرفرازی، به انتظارات و فرمایشات رئیس جمهور محترم در خصوص عملکرد اعضای هیأت دولت اشاره کرد و افزود: در خراسان جنوبی نیز به تبع کشور، مدیران در حوزه ستادی و استانی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت؛ چرا که معتقدیم مدیران باید قلباً و کلاماً برنامه ها و سیاست های دولت را قبول داشته و آنها را دنبال کنند.
وی ادامه داد: در دولت دوازدهم نمی توان با پاشنه کفش خوابیده و با سرعت کم اهداف و برنامه های دولت را محقق خواهد ساخت؛ از این رو باید مدیران با قبول برنامه های دولت در گفتار و عمل و با سرعت روزافزون برای رسیدن به اهداف مشخص شده تلاش کنند.
وی با بیان اینکه برخی از مدیران اظهار می دارند که قلباً با برنامه های دولت همراه هستند، گفت: همراهی قلبی با دولت زمانی که دولت مردان زیر شدیدترین انتقادات مغرضانه قرار دارند باید با کلام همراه شده و با موضع گیری کلامی از برنامه ها و سیاست های دولت و کارکردهای تحت مدیریت خود دفاع کنند؛ اما متاسفانه در دولت یازدهم برخی مدیران از کوچکترین موضع گیری رسانه ای در جهت دفاع از برنامه های دولت دریغ کردند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی افزود: مدیران در بخش های مختلف باید با انعکاس خدمات دولت موجبات دلگرمی مردم به کل نظام را فراهم کنند.
سرفرازی، به مهمترین سیاست های مصوب در جهت اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در سطح کشور اشاره کرد و افزود: دستگاههای اجرایی استان می بایست در زمینه اجرای برش های استانی سیاست های اقتصاد مقاومتی در سال ۹۵ مورد ارزیابی قرار گیرند و گزارش این ارزیابی به جلسه بعدی ستاد مدیریت راهبری اقتصاد مقاومتی ارائه شود.
وی به اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی در حوزه جهاد کشاورزی اشاره کرد وافزود: با توجه به محدودیت هایی که در استان خراسان جنوبی از حیث منابع آبی وجود دارد، توسعه کشت های فراسرزمینی در افغانستان با اولویت ولایت فراه باید مورد توجه قرار گیرد.
وی اجرای طرح برندسازی محصولات استراتژیک در خراسان جنوبی را مورد تاکید قرار داد و افزود: توسعه زیرساخت های نگهداری محصولات کشاورزی، توسعه فعالیت های مختلف کشاورزی و فرآوری گیاهان دارویی ، زنبورداری و تولیدعسل در خراسان جنوبی با توجه به ظرفیت های بسیار خوبی که در این زمینه وجود دارد می بایست مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله