رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قاینات گفت: فیلم‌های سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان همزمان با سراسر کشور در سینما پارک قاین اکران می‌شود.

عباس میرزنگویی  افزود: فیلم‌های سی و چهارمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان از ۱۶ مهر ماه به مدت پنج روز در سینماهای منتخب کشور اکران می‌شود که در استان خراسان جنوبی سینما پارک قاین میزبان این جشنواره است.

وی گفت: با توجه به برگزاری موفق دوره قبل جشنواره همچنین اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در سال گذشته و استقبال و حمایت مردم فرهنگ دوست شهرستان قاینات از فعالیت‌های فرهنگی و هنری میزبان سی و چهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان هستیم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات اظهار داشت: بیش از ۱۰ فیلم جشنواره سی و چهارم همزمان با سینماهای منتخب کشور در سینما پارک قاین نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه فیلم‌ها به میزبانی سینما پارک قاین در ۲ سانس ساعت‌های ۱۵ و ۱۷ اکران می‌شود افزود: حضور علاقه‌مندان در سینما با توجه به وضعیت رنگ‌بندی شهرستان و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) با شعار «سینما، سرزمین خیال» برگزار خواهد شد.

فیلم‌های این جشنواره ۱۶ تا ۲۰ مهر ماه در سینما پارک قاین اکران می‌شود و بنابر اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی علاقه‌مندان در سراسر استان می‌توانند فیلم‌های جشنواره سی و چهارم را به‌صورت مجازی از طریق تلوزیون‌های اینترنتی فیلیمو و تیوا آنلاین مشاهده کنند.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در ۱۱۰ کیلومتری شمال بیرجند است.