#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و بسیج مردمی در همه حوادث و اتفاقات مانند سیل، بیماری و مسائل امنیتی و جهادی دیده می‌شوند که این حضور مایه امید است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار فرمانده و جمعی از کارکنان سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی که به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: غرب امروز به بن بست رسیده و آخرین راهی که برای خود می‌گشایند، خودکشی است اما در مقابل امید می‌جوشد و حرف برای گفتن دارند.

وی افزود: در حالی که رسانه‌ها و تبلیغات و عناصر خودفروخته همه تلاش خود را علیه مکتب اسلام به‌کار گرفته‌اند اما گذر زمان به نفع حق و عدل است و امروز بر جامعه بشری خیلی ظلم می‌شود که منشاء این ظلم، ستمی است که به خاندان پیامبر اسلام (ص) شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جهان در آستانه تحول عظیم دیده می‌شود و این شما هستید که باید به این تحول سرعت دهید، انقلاب اسلامی یک معجزه بود و آنچه از پیکره انقلاب اسلامی جوانه زد که این جوانه‌ها روز به روز و سال به سال ضرورت وجود آنها و اهمیت وجود آنها بهتر شناخته شد.

وی ادامه داد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دوستان و دشمنان در سطح جهان یک وجود قابل تعریفی است و اگر مرکزهای مقاومت در سراسر جهان جان گرفتند و در برابر مستکبرین ایستادگی می‌کنند، اگر امروز کشور فقیر یمن که دشمنان در ذهنشان بود طی یک هفته کارشان تمام می‌شود، بعد از هشت سال مرتجعین منطقه و اربابان غربی آنها را زمینگیر کرده، از لوازم این نهاد است که روز به روز مشخص می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی گفت: در غرب اگر افراد نفع مادی و گرایش‌های لیبرالی نداشته باشند حتی با هم حرف نمی زنند، به‌طوری که در انگلیس وزارت تنهایی ایجاد می‌شود که افرادی استخدام شوند تا با افرادی که حرف نمی‌زنند، صحبت کنند اما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این معنا وجود ندارد فرمانده دیروز که بود و فرمانده امروز که هست؛ همه پاسداران یک تن هستند و هدفشان هم یکی است.

وی اظهار داشت: روزی بود که ۶ کشور عربی با صهیونیست‌های غاصب به جنگ ایستادند و طی ۶ روز متلاشی شدند اما امروز فقط یک غزه در برابر این رژیم غاصب ایستادگی می‌کند، از برکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که همه علائم سحر است.

امام جمعه بیرجند ضمن عرض تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل در دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ گفت: هاله ظلم به حضرت علی (ع) در انقلاب اسلامی است که شکسته می‌شود و در شکستن این ظلم، سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نقش موثری دارند، تاریخ را تغییر می‌دهند و آینده را که آثارش امروز در کشورهای غربی دیده می‌شود به دست خواهند گرفت.

وی افزود: اول مظلوم عالم حضرت علی ابن ابی‌ طالب (ع) است و این اول بودن به معنای نفر اول بودن نیست بلکه به معنای کیفیت است، یعنی از حضرت علی مظلوم‌تر وجود ندارد چرا که همه علی را می‌شناختند حتی بنی امیه نیز نسبت به ایشان معرفت داشتند اما با وجود شناخت، ظلم می‌کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: ظلم به مولا علی (ع) تنها ظلم به وی نبود بلکه ظلم به جامعه بشری است و این پررویی نسبت به امیرالمومنین (ع) را به دلیل بی‌تفاوتی یک عده به جایی رساندند که در نماز به عنوان فریضه الهی، اهانت به آن حضرت را موجب قبولی و صحت نماز به حساب می‌آوردند.