?بیکی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد نهبندان پرداخت شده است.

«مجید بیکی»در دیار با حسینی، معاون اشتغال کمیته امداد خراسان جنوبی، اظهار کرد: امسال بیشترین پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی با اعتبار ۳۶۰ میلیارد تومان متعلق به شهرستان نهبندان بوده که نشان از سرعت توسعه است که اشتغال خوبی را به همراه خواهد داشت.

?فرماندارشهرستان نهبندان با اشاره به همراهی خوب مجموعه کمیته امداد با سایر دستگاه ها شهرستان نهبندان، افزود: حمایت از مددجویان کمیته امداد باید در راستای توانمندسازی خانوارها باشد تا اشتغال و تولید بیشتر رقم بخورد.
?بیکی با بیان اینکه در بخش تسهیلات پرداختی به مددجویان کمیته امداد نهبندان، حدود ۱چ درصد سهم استان را داشته ایم، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد نهبندان پرداخت شده است.

?وی با بیان اینکه ۷۷ روستای شهرستان از نعمت گاز بهره مند شده اند، اضافه کرد: عملیات گاز رسانی به ۹۶ روستای دیگر شهرستان نهبندان آغاز شده است، لذا کمیته امداد باید به مددجویان این نهاد برای گاز رسانی اعلام آمادگی کند.

?فرماندار نهبندان در پایان خواست تا برای توانمندسازی مددجویان در سن کار، برنامه ریزی و آموزش های فنی و حرفه ای برای رفع معضلات اشتغال در نظر گرفته شود.