مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با هدف آشنایی با ظرفیت های هنری دانشجویان، از دانشکده فنی و حرفه ای دختران بیرجند (سپیده کاشانی) بازدید کرد.
علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با هدف آشنایی با ظرفیت های هنری دانشجویان، از دانشکده فنی و حرفه ای دختران بیرجند (سپیده کاشانی) بازدید کرد.

فرخنده در این بازدید خواستار تلاش هر چه بیشتر دانشجویان در راستای معرفی ظرفیت های شان شد و افزود: برای تحقق این امر باید در زمینه اطلاع رسانی و معرفی آثار به روز باشید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: دانشجویان باید هویت خراسان جنوبی را بدانند چرا که نقش بسزایی در معرفی عناصر و سابقه فرهنگی استان دارند.

فرخنده با بیان اینکه ایجاد ارتباط و تعامل بین دستگاه هایی مانند دانشگاه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و … اتفاقات مطلوبی را رقم می زند، اظهار کرد: خواستاریم دستگاه های مربوطه با بدنه علمی دانشگاه پیوند برقرار کنند تا شاهد اتفاقات خوبی باشم.

وی اظهار کرد: برای برگزاری نشست های مشورتی بین دستگاه هایی فرهنگی اعم از دانشگاه، میراث فرهنگی و فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام آمادگی می کنیم.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور