نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: پیش از پیروزی انقلاب تا امروز که ۴۴ سال گذشته است هر زمان ما وظیفه خود را درست انجام دادیم خدا کار را درست کرده است، اما مشکلات موجود محصول کار منفی و کم کاری مسئولان است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، امروز ۱۱ مهرماه در دیدار با معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: انسان باید از امکانات مادی و معنوی در اختیار نهایت بهره را برده و در وظیفه خود کوتاهی نکند.

، نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی افزود: توکل به این معناست که انسان به وظیفه بندگی خود عمل کند و مطمئن باشد خداوند به او کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز دولت سیزدهم بر مبنای ایمان پیش رفته و شبانه روزی تلاش می‌کند، گفت: طرح‌ها و فتنه‌های دشمن از ابتدای انقلاب وجود داشته، اما با تحمل ایرانیان همواره پیروز میدان هستیم.

عبادی با اشاره به اینکه توکل یعنی انسان به وظیفه بندگی خود عمل کند و مطمئن باشد خداوند به او کمک می‌کند، بیان کرد: پیشوایان علمی چشم و چراغ جامعه انسانی و اسلامی هستند و اکنون با تمام موانع و تحریم‌ها دانشمندان ایرانی در بسیاری از مسائل علمی در ردیف چند کشور اول دنیا قرار دارند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور