فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اعلام کرد: ۱۳۰۰ نفر در قالب طرح طلایه داران خراسان جنوبی سازماندهی شدند.
سردار علی قاسمی، امروز(۲۳ شهریور)، در پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار کرد: رسالت تمام انبیاء الهی و پیامبران امربه معروف و نهی از منکر بوده و دین آن‌ها بر این پایه استوار بوده است.
وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی اساس حاکمیت صالحین مسأله امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: ائمه اطهار(ع) علاوه بر دعوت به خداشناسی مبارزه با زشتی‌ها و پلیدی‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.
دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی بیان کرد: کسانی که قرار است امربه معروف و نهی از منکر کنند باید معروف‌ها و عواقب منکر را بشناسند.
قاسمی با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر یک تکلیف همگانی است، تصریح کرد: هر زمانی معروف‌ها در جامعه بیشتر شود منکرات نیز نابود و منزوی خواهند شد.
وی ادامه داد: قانون امربه معروف و نهی از منکر سال‌ها بدون اینکه تصویب شود بر زمین مانده بود اما در اردیبهشت ماه سال ۹۴ این قانون تصویب و ابلاغ شد و تمام آمران به معروف و ناهیان از منکر با این قانون آشنا شدند.
دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با بیان اینکه این قانون همه آمران به معروف را مورد حمایت قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: شورای امربه معروف و نهی از منکر استان به ریاست نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تشکیل شده است.
قاسمی با بیان اینکه یک هزار و ۳۰۰ نفر در استان آموزش دیدند و ساماندهی شدند، اظهار کرد: تذکرلسانی وظیفه همه افراد است و  گروه‌های امربه معروف و نهی منکر در تمام مساجد و سازمان‌ها و ادارات در حال تشکیل است.
وی با بیان اینکه سخنرانان در محافل و مجالس ترویج ایثار و شهادت و حق طلبی را در دستور کار قرار دهند، افزود: گروه‌های تذکر لسانی در ایام تاسوعا و عاشورا فعالیت می‌کنند و در هیات‌ها حضور خواهند داشت.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه شوراهای امربه معروف و نهی از منکر در مساجد فعال خواهند بود، یادآور شد: تخریب و توهین در مساجد و هیأت‌های مذهبی ممنوع بوده و همراهی و همدلی و مطالبه‌گری یک ضرورت است.
۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله