رییس کمیته ادبیات و تدوین کتب دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی از برگزاری دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی با دعوت به همکاری نویسندگان خبر داد.

، محمود رمضانی،  از برگزاری دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی خبر داد و با اشاره به فراخوان دعوت به همکاری نویسندگان گفت: کمیته ادبیات، تدوین و نشر کتب دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی از تمامی پژوهشگران علاقمند دعوت می‌کند آثار، پژوهش‌ها و مصاحبه‌های انجام شده و ایده‌های خود را در زمینه دفاع مقدس و شهدای والا مقام با هدف حفظ و نشر آن با این کمیته به اشتراک بگذارند.

وی افزود: هر کدام از آثار ارسالی پس از بررسی و کسب امتیاز در شورای کمیته مذکور از حمایت لازم برای نشر و یا چاپ آن‌ها برخوردار خواهد شد.

رییس کمیته ادبیات و تدوین کتب دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین از تمامی اصحاب قلم و نویسندگان در زمینه تدوین و تالیف کتب دفاع مقدس و شهدای والا مقام در گروه‌های سنی بزرگسال، کودک و نوجوان دعوت می‌شود. با ارسال خلاصه‌ای از رزومه خود شامل نمونه کار و سوابق پژوهشی مراتب علاقه‌مندی و همکاری خود را به این کمیته اعلام کنند.

رمضانی ادامه داد: رویدادهای مربوط به مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی، شهدای والا مقام، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان و رزمندگان و فرماندهان و عملیات‌های دفاع مقدس از موضوعات استان شهید پرور خراسان جنوبی است.

وی با بیان اینکه از همه علاقمندان دعوت به عمل می‌آید تا آثار خود را تا پایان تیر ماه ۱۴۰۳ به دبیرخانه کنگره ارسال کنند، تصریح کرد: آدرس دبیرخانه در خراسان جنوبی؛ بیرجند؛ خیابان امام موسی صدر غربی؛ پلاک ۴۳ ؛ کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان با کد پستی ۹۷۱۸۷۵۳۹۹۱ است.

رییس کمیته ادبیات و تدوین کتب دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۳۲۴۴۲۶۵۷ -۰۵۶و یا ۳۲۳۲۳۵۸۳-۰۵۶ تماس حاصل کنند.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور