پیام فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی بمناسبت یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی:
یوم الله ۱۲ فروردین ثبت برگ زرینی دیگر بر تارک درخشان وتابناک مجاهدت‌های استقلال طلبانه و آزادیخواهانه تاریخ بشری است که می‌توان به جرات آن را در تاریخ معاصر بی نظیر دانست به طوری که تا کنون هیچ رفراندومی در این سطح و با این گستردگی و اهمیت در یک کشور اتفاق نیفتاده است.

 

به درستی که ملت آگاه، آزاده و فهیم ایران اسلامی در دوازدهم فروردین ماه سال ۱۳۵۸، با رای قاطع آری و حداکثری خود به نظام جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی خود را که در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ واقع شد، تثبیت کرده و بر نوع و شکل حکومتی که مورد اتفاق ملت بزرگ ایران بود مهر تایید زدند و آن را در تاریخ به ثبت و ضبط رسانده و به آن رسمیت دادند.

جمهوری اسلامی درحقیقت شکل نوینی از نظام‌های حکومتی است که تلاش می کند با الهام از قوانین و تعالیم نجات بخش اسلام الگوی زندگی جدیدی درعرصه اجتماعی و سیاسی بشر امروزی ارائه دهد تا بر اساس آن نیازهای مادی و معنوی انسان توامان فراهم شود.

اینجانبان این روز مبارک و فرخنده را به همه هم استانی های عزیز بالاخص خانواده معزز شهدا، جانبازان و آزادگان و همچنین بسیجیان جان برکف تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی سربلندی و پیشرفت روزافزون برای نظام مقدس جمهوری اسلامی داریم.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور