مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از ایستگاه کتاب که با همت انتشارات رزقی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جاده سلامت راه اندازی شد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛احمد محبی شب گدشته ٩ خرداد ماه جاری در این بازدید ضمن تقدیر از تشکر از عوامل راه اندازی این طرح فرهنگی بیان داشت:بی شک با برگزاری این برنامه مردم شهر متوجه کتاب خواهند شد و جریان فرهنگی در داخل شهر ایجاد می شود که با ایجاد این چنین جریانی می توان شهروندان را متوجه اهمیت کتاب و کتابخوانی کرد.

وی تصریح کرد:برپایی ایستگاه های کتاب را یکی از بهترین راهها برای ارتقاء فرهنگ جامعه دانست و گفت: اگر می خواهیم جامعه ای سالم مبتنی بر فکر و اندیشه سالم داشته باشیم باید فرزندانمان را از کودکی با کتاب مانوس کنیم و کتاب را به عنوان یکی از مهمترین کالاهای فرهنگی در سبد خانوار قرار دهیم.

دیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با تصریح اینکه هدف ترویج فرهنگ مطالعه کتاب و کتابخوانی در میان قشرهای مختلف جامعه خصوصا خانواده هاست، یادآور شد: یکی از رسالت های مهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارتقای سطح مطالعه در میان مردم است.

محبی تصریح کرد: هر چند رشد چاپ کتاب در استان مطلوب است،نباید به این حد اکتفا کنیم و از تمام ظرفیت های مردمی و نهادهای مختلف دولتی و بخش خصوصی در این ارتباط باید استفاده شود و ما نیز در حد توان خود در این زمینه از هر طرحی حمایت خواهیم کرد.

بنابر این گزارش؛این ایستگاه کتاب با بیش از ۴ هزار عنوان کتاب به مدت یک هفته در محل ضلع غربی میدان دانشگاه آزاد بیرجند در جاده سلامت دایر خواهد بود.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله