#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر این که عدم رعایت پروتکل های بهداشتی موجب تغییر شرایط و بحرانی شدن وضعیت می گردد، ادامه داد: امیدواریم با کوشش اعضای کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات شورای اطلاع رسانی استان ، گام هایی در راستای اغنای اطلاعاتی مردم و ایجاد حساسیت بیشتر با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی برداریم.

 ناصر نبی زاده در هفدهمین جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات شورای اطلاع رسانی استان،ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی(ع)، عنوان کرد: با توجه به مصوبات چند جلسه قبلی این کمیته و طی آمار اعلام شده از سوی معاونت مرکز بهداشت، ادارات و سازمان ها باید بهتر و مناسب تر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند . وی با بیان این که محتواهایی نیز در این خصوص تولید شده است، ادامه داد‌‌: بازنشر این تولیدات به رعایت بیشتر فاصله گذاری ها و پروتکل های بهداشتی در ادارات کمک خواهد کرد. نبی زاده خواستار برگزاری نشستی از سوی روابط عمومی استانداری با روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات به صورت ویدئو کنفرانس شد و افزود: حضور نماینده دانشگاه علوم پزشکی نیز در این نشست موثر خواهد بود. مدیر کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مقابله با کرونا، در ادامه با بیان این که محتواهایی نیز برای روستاها تولید شده است، اضافه کرد: همه دهیاری های استان می توانند از این محتواها برای اطلاع رسانی مناسب در روستاها استفاده نمایند. نبی زاده همچنین از رسانه های استان جهت پوشش کامل پویش های کمک های مومنانه و رزمایش مهربانی قدردانی کرد و خواستار ادامه این روند شد.
وی درخصوص اطلاع رسانی فعالیت ها و تسهیلاتی که سازمان ها و ادارات در ایام شیوع کرونا ارائه داده بودند نیز بیان کرد: طی مکاتبات انجام شده بخشی از سازمان ها فعالیت های خود را در قالب کلیپ های کوتاه، به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی ارسال کردند.