شهرداری قاین به استناد مصوبه شماره ۸۰۹ مورخ ۱۰/۶/۱۴۰۱  شورای محترم اسلامی شهر قاین و مصوبه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قاین  در نظر دارد  به منظور ارتقاء نما و منظر شهری و زیباسازی و ساخت المان های دائمی

فراخوان طراحی المان شهری

 میادین امام علی (ع) و  شهید حاج قاسم سلیمانی

 را برابر فراخوان اولین جشنواره هنرهای شهر قاین ( به پیوست  نقشه و ابعاد میادین)  از طریق برگزاری فراخوان طراحی به مسابقه بگذارد و از نظرات و پیشنهادات صاحب نظران و هنرمندان بهره گیری نماید  لذا از کلیه علاقمندان دعوت به عمل می آید تا با ارائه آثار و طرح های حجمی یاری گر ما باشند.

 یاد آور می شود، دبیرخانه کمیته زیباسازی شهرداری قاین  جهت استفاده از آثار  ارائه شده مختار بوده و پس از بررسی آثار و امتیازبندی داوران ،با آثار هنرمندان برگزیده ی قرارداد ساخت پس از رعایت تشریفات قانونی  منعقد خواهد شد.

     علاقمندان می توانند آثار خود را پس از تکمیل فرم ثبت نام و ثبت اطلاعات در مورد تکنیک اجرا ساخت المان تا مورخ ۳۰/۰۷/۱۴۰۲  به واحد روابط عمومی شهرداری ارائه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  ۳۲۵۶۶۲۰۱ – ۳۲۵۶۶۲۲۱  -۰۵۶ یا شماره ۰۹۱۵۸۶۶۹۶۳۶ (ایتا و روبیکا)حوزه روابط عمومی تماس حاصل یا به آدرس  سایت شهرداری قاینwww. ghayencity.ir   مراجعه نمایند. همچنین هنرمندان میتوانند آثار خویش را از طریق ایمیل شهرداری قاین به آدرس ghayencity@gmail.com ارسال نمایند .

 

یداله غلام پور

شهردار قاین

شناسه آگهی: ۱۵۸۳۵۱۹
شناسه انتشار: ۵۹۹۲
شماره م / الف: 

سازمان: شهرداری قاین
شماره نامه: ۲۲/۱۱۸۴۲
تاریخ نامه: ۱۴۰۲/۰۷/۱۸