♻️معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی که صبح امروز در چهارمین جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان سخن می گفت، با بیان اینکه بودجه ریزی عملیاتی تاثیر خوبی بر اقتصاد کشور خواهد داشت ،افزود: ایجاد شفافیت در ردیف های لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ نشان دهنده عزم جدی دولت تدبیر و امید بر تقویت انضباط اقتصادی در کلیه سطوح است.
?به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، بی بی عصمت سرفرازی ضمن تشکر از مدیر کل جهاد کشاورزی و سایر اعضای کمیسیون در راستای روند اجرایی سیاست های کمیسیون تنظیم بازار تصریح کرد: بازرسی و نظارت مستمر و مداوم بر قیمت ها از مهمترین عوامل در جهت کنترل قیمت ها است.
?وی با اشاره به اینکه مصوبات و صورتجلسات جلسات قبلی کمیسیون نشانگر تلاش و عزم دستگاه های اجرایی استان بر کنترل قیمت های کالاهای اساسی است خاطر نشان ساخت: برامه ریزی درست و زمان بندی مناسب در یکسال اخیر باعث شده است در ایام مهمی همچون عید نوروز و ماه مبارک رمضان و مناسبت های دیگر سال، در بازار شاهد افزایش قیمت برخی کالاها نباشیم.
?سرفرازی، رضایت مردم استان به لحاظ کیفی و کمی خصوصاً در بحث تامین میوه عیدنوروز را یاداور شد و تصریح کرد: در این راستا باید تامین منافع تولید کنندگان نیز همچون منافع مصرف کنندگان مد نظر مدیران و مسئولین امر قرار گیرد تا از طریق تنظیم و بالانس مناسب بین عرضه و تقاضا بتوانند منافع این دو گروه را حفظ کنند.
?معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، با اشاره به لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ که توسط دکتر روحانی در روزهای اخیر به مجلس ارائه گردید گفت: دولت دوازدهم مصمم است به شعارهای انتخاباتی مطرح شده در روزهای انتخابات عمل کند که این کار، ممکن است در کوتاه مدت فشارهایی بر بدنه دستگاه های اججرایی وارد سازد، اما در بلند مدت وابستگی بودجه کشور را به نفت کاهش خواهد داد.
?بر پایه این گزارش، چهارمین جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان خراسان جنوبی صبح سه شنبه ۲۱ آذر ماه ۱۳۹۶ به ریاست بی بی عصمت سرفرازی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور فرماندار شهرستان بیرجند ، مدیر کل جهاد کشاورزی استان و مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سایر مسئولین مرتبط برگزار شد.
?گفتنی است در این جلسه، موضوعاتی همچون شرایط بازارچه ها و قرنطینه های دامی، تنظیم بازار میوه عید نوروز، مصوبات جلسه تعیین قیمت شیر در استان و … مورد بحث و بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله