#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

مدرس حوزه علمیه بیرجند گفت: ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی یک الگو و اسوه عملی، سیاسی و معنوی برای مردم به‌ویژه جوانان است.

 ایرنا حجت الاسلام سید محمد باقر اسدی در مراسم سی‌ و سومین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) که در حوزه علمیه سفیر بیرجند برگزار شد افزود: ویژگی‌های شخصیتی امام راحل از جمله تقوا، اخلاص، زهد و عبادت‌های مخلصانه و اشک‌های امام در راز و نیاز با خداوند، ایشان را به یک اسوه و الگو برای مردم تبدیل کرد.

وی گفت: آنچه امام را محبوب دلهای ملت کرد، علاوه بر تواضع و اخلاص و تقوا، ارتباط عمیق ایشان با ائمه معصومین(ع) بویژه فاطمه معصومه و امام حسین(ع) بود.

مدرس حوزه علمیه بیرجند افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب در سخنان حکیمانه خود امروز در حرم مطهر امام راحل اشاره کردند دشمنان انقلاب به تبلیغات سوء علیه نظام جمهوری اسلامی از طریق فضای مجازی دلبسته‌اند.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب می‌خواهند طوری وانمود کنند که مردم از انقلاب دلسرد شدند لذا از طریق فضای مجازی این هدف را دنبال می‌کنند اما این نوع رفتار نشانه عجز و ناتوانی دشمن در مقابل ایران اسلامی است.

حجت الاسلام اسدی، امام راحل را تربیت یافته مکتب اهل بیت(ع) و اسوه و الگویی برای امت دانست و یادآور شد: باید با یاری خداوند مراقب توطئه‌های دشمن و وسوسه‌های شیطانی بود.

وی گفت: انتشار پیام‌های ناامیدکننده از سوی برخی از افراد که از روی ناآگاهی نسبت به انقلاب و یا تخریب مسئولان ارائه می‌شود، حق‌الناس محسوب می‌شود که باید به شدت مراقبت شود.

این مدرس حوزه علمیه افزود: امام خمینی (ره) نسبت به مسئله حق‌الناس بسیار حساس بودند و مراقبت می‌کردند اما متاسفانه امروز مردم نسبت به این مهم بی‌اعتنا شده‌اند.

وی اظهار داشت: حادثه متروپل آبادان موجب شد تعداد زیادی از خانواده‌ها عزادار شوند و این حادثه حاصل خیانت افرادی سودجو و متقلب است که موجب شد دشمنان از این فرصت برای ایجاد فتنه سوء استفاده کنند.

مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، مسوولان استان و اقشار مختلف مردم در حوزه علمیه سفیر بیرجند برگزار شد.