فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: رزمایش‌های کمک مومنانه سال آینده هم ادامه دارد و در ماه مبارک رمضان بهتر از گذشته دنبال خواهد شد.

سردار علی قاسمی روز سه‌شنبه در آیین برگزاری مرحله چهارم گام سوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان طبس افزود: نهضت کمک مومنانه ماه شعبان امسال در پی فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و کمک مومنانه برای حمایت از افراد آسیب‌دیده از کرونا همزمان با سراسر کشور در استان خراسان جنوبی آغاز به کار کرد و در بازه‌های زمانی مختلف تاکنون چندین مرحله از این رزمایش در سطح استان برگزار شده است.

وی گفت: از ابتدای برگزاری رزمایش‌های کمک مومنانه در استان تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان کمک مومنانه و تسهیلات در استان جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: به دلیل اعتقادات قوی مردم خراسان جنوبی با توجه به جمعیت و کم‌برخورداری استان میزان کمک‌های مردمی خیلی بالا و قابل توجه است.

وی افزود: تلاش کردیم کمک‌های جمع‌آوری شده به نسبت عادلانه بین شهرستان‌ها توزیع شود.

سردار قاسمی از مردم خواست با توجه به در پیش بودن عید نوروز و کاهش سطح درآمد برخی افراد به دلیل شیوع کرونا، ستاد رزمایش کمک مومنانه را برای دستگیری از نیازمندان همراهی کنند.

وی  اظهار داشت: در چهارمین مرحله از گام سوم رزمایش کمک‌های مومنانه در شهرستان طبس نیز توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی، هزار و ۲۰۰ جفت کفش و البسه بین نیازمندان آغاز شد.

از ابتدای امسال تاکنون سه گام رزمایش کمک مومنانه در استان خراسان جنوبی برگزار و گام سوم از دهه فجر آغاز شد. چهارمین مرحله گام سوم کمک‌های مومنانه در آستانه سال نو در حال انجام است.