#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

بهره‌برداری از گازرسانی به ۱۲ واحد صنعتی و تولیدی شهرستان فردوس و پروژه‌های مسکن محرومان در هشتمین روز دهه فجر آغاز شد.

به گزارش ایرنا پروژه گازرسانی به واحد پرورش مرغ تخمگذار ۳۰ هزار قطعه‌ای به نمایندگی از ۱۲ واحد تولیدی روز سه‌شنبه با حضور مسوولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

این پروژه با اجرای هشت کیلومتر شبکه توزیع و نصب یک دستگاه اندازه‌گیری و ۱۱ علمک‌ گاز با هزینه سه میلیارد تومان اجرا و تکمیل شد.

همچنین در این مراسم عملیات گازرسانی به ۱۵ واحد صنعتی و تولیدی دیگر با اجرای ۱۱ کیلومتر شبکه توزیع، نصب چهار ایستگاه راه‌اندازی، نصب ۱۱ علمک گاز و اعتبار ۶ میلیارد تومان آغاز شد.

افتتاح گازرسانی به ۱۳ پروژه طرح مسکن محرومان با اجرای یک کیلومتر شبکه توزیع و نصب ۳۳ علمک‌ گاز از دیگر پروژه‌های اداره گاز شهرستان فردوس است که با هزینه یک میلیارد تومان، ۴۱ خانوار را از گاز طبیعی برخوردار کرد.

سرپرست فرمانداری فردوس در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه‌ها گفت: تولید در نگاه مقام معظم رهبری به عنوان یک اولویت بوده و رفع موانع تولید از وظایف مسوولان نظام عنوان شده است.

مهدی روشن افزود: در شهرستان فردوس نیز باید مسوولان ذیربط در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی اهتمام ویژه داشته باشند و اگر مسوولی در این زمینه کوتاهی کند، با وی برخورد خواهد شد.

وی گفت: تولید و اشتغال اولویت اصلی ما در مجموعه فرمانداری است و بنای ما بر بازگشت امید به مردم در حوزه حل مشکلات و تامین زیرساخت‌هاست.

افتتاح طرح مرمت و بازسازی قنات چاه‌ علی‌آباد روستای آبدکی شهرستان فردوس نیز امروز با اعتبار ۱۷۷ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید. این طرح به طول ۲۲۰ متر و با جمعیت برخوردار ۴۰ نفر اجرا و باعث افزایش دبی آب خروجی قنات شده است.

ساختمان اداری اداره منابع آب شهرستان فردوس نیز با زیربنای ۶۰۰ متر مربع و اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی و مسوولان شهرستان افتتاح شد.