#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

 استاندار خراسان جنوبی با صدور پیامی درگذشت همسر و فرزند “حامد سلطانی” مجری تلویزیون را تسلیت گفت.

 در پیام جواد قناعت آمده است: خبر ارتحال همسر محترمه و فرزند دلبند جنابعالی، موجب تاسف و تالم فراوان شد.

اینجانب این ضایعه مؤلمه را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت و تعزیت عرض نموده، ضمن آرزوی صبر و شکیبایی برای همه وابستگان، حشر این عزیزان را با اولیای الهی از ذات حضرت حق سبحانه و تعالی مسئلت می‌نمایم‌.

“حامد سلطانی” مجری برنامه تلویزیونی اعجوبه‌ها در پی حادثه رانندگی، همسر و فرزند خردسال خود را از دست داد. همسر این مجری تلویزیون از اهالی خراسان جنوبی و شهر بیرجند است.

در این سانحه واژگونی خودرو که بامداد جمعه (۱۳ خرداد) در کیلومتر ۶۵ محور خور به طبس رخ داد، همسر جوان و فرزند پسر یک و نیم ساله حامد سلطانی در دم جان باختند.

وی و دختر هشت ساله‌اش که در این سانحه رانندگی مصدوم شده بودند ابتدا به بیمارستان آفتاب هشتم خور منتقل و سپس برای ادامه درمان به اصفهان اعزام شدند.

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی به همراه جمعی از مسوولان استان با خانواده داغدار این مجری تلویزیون دیدار کردند.

این دیدار با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، مدیرکل صدا و سیما، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول بسیج سازندگی استان همراه بود.

مراسم تشییع پیکر همسر و فرزند حامد سلطانی امروز (یکشنبه) در محل بهشت متقین بیرجند برگزار می‌شود.