مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: سامانه امداد هوشمند و کارآمد به منظور تسریع در پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب به مددجویان در این استان راه‌اندازی می‌شود.

رضا سلم‌آبادی به رسانه‌ها اظهار داشت: این سامانه با هدف بهبود و مدیریت خدمات راه‌اندازی می‌شود و به‌روزرسانی اطلاعات فردی و پالایش اطلاعات مددجویان از جمله برنامه‌های این طرح است.

وی افزود: مددجویان می‌توانند از طریق نشانی soha.emdad.ir وارد سامانه امداد هوشمند و کارآمد شوند و نسبت به ثبت‌نام و درج اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی بیان کرد: طرح پایش اطلاعات مددجویان از ششم آذر ماه آغاز می‌شود و ضرورت ثبت اطلاعات پایه برای ورود به سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد شامل کد ملی، کدپستی و شماره تلفن همراه سرپرست خانوار است.

وی بهره‌مندی از ظرفیت دهیاران، شوراهای روستا، بخش و شهر، مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی و بسیج برای اطلاع‌رسانی به مددجویان نسبت به در اختیار داشتن شماره تلفن همراه معتبر به نام سرپرست و کدپستی معتبر و همخوان با محل سکونت و امکان ثبت برخی از اطلاعات فردی و خانواری در سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد در قالب خوداظهاری را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.