نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: تفکر بسیجی به عنوان یک حزب ثبت نشده صداقت خود برای انقلاب را به مردم و دنیا فهماند و به سایر کشورها صادر شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز سه‌شنبه در دیدار جمعی از نمایندگان طلاب و دانشجویان بسیجی که به مناسبت هفته بسیج انجام شد، افزود: تفکر بسیجی از ایران صادر شده است و امروز ثمرات آن را در فلسطین، یمن، عراق و جاهای دیگر می‌بینیم.

وی گفت: انقلاب که حاصل شد و تلاش مردم به ثمر نشست در دنیا شرایط نامساعد بود؛ دنیایی که نیم کره‌اش کفر کمونیست و نیم کره دیگر شرک لیبرالیسم و هر دو مثل دو بال قیچی اسلام را مقراض می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: نفوذ، حضور، سلطه و اندیشه آنها و بیش از همه تحکم بر ملت‌ها جانی نگذاشته بود؛ از جمله خود ایران مستشاران خارجی از کشورهای مختلف مثل انگلیس، آمریکا و صهیونیسم شکنجه‌گاه‌هایی داشتند و خوبان را زیر شکنجه می‌کشتند و فریاد حق‌طلبان را خفه می‌کردند.

وی با بیان اینکه در آن زمان حتی تاریخ اسلام را هم حذف کردند و به جای آن چیز دیگری آوردند گفت: چه کسی باور می‌کرد در چنین شرایطی انقلاب شود طوری که امام فرمود بدون تعارف این اتفاق یک معجزه بود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اظهار داشت: انقلاب در کشوری شروع شد که دست بیگانه بود و در طرح‌های مختلف سیاسی و نظری به وسیله آنها تامین می‌شد و می‌بایست با سیاست‌های پیچیده انگلیسی، آمریکایی و صهیونیستی بجنگد.

وی افزود: قشرهایی به نام‌های مختلف، حزب‌های گوناگون با اندیشه‌های متفاوت و چهره انقلابی حضور پیدا کردند اما با گذر زمان افرادی که خودشان را به امام راحل وصل کرده بودند، شناخته شدند.

امام جمعه بیرجند گفت: نفوذ منافقان و حوادث بعد از آن هزینه‌هایی برای کشور داشت که تحمیل شد و نتیجه آن ترور ۱۷ هزار شخص حزب‌الهی در کشور بود.

وی گفت: اگر بنی‌صدر انقلابی بود یا کار کشور در ریاست جمهوری دست یک انسان به واقع انقلابی می‌افتد مگر اجازه می‌داد صدام از جایش تکان بخورد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی عنوان کرد: نفاق در چهره انقلابی اما مزدور بیگانه وجود داشت و چه جریاناتی از این حزب‌ها، گروه‌ها و سلیقه‌ها گذشت و چه شخصیت‌هایی مثل شهید مطهری و شهید بهشتی پیدا شدند و مشابه آن در حوزه علمیه نجف غارت کردند.

وی افزود: خداوند متعال یک تصفیه‌خانه ساخت و اگرچه طول کشید، هزینه زیاد شد و تلخ هم بود اما میوه شیرین هم داشت و آن میوه شیرین این بود که هر کدام فرصتی به دست آوردند خود را نشان دادند، رسوا شدند و مردم آنها را شناختند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: حتی در هشت سال اخیر بارها نفوذی‌هایی در برخی دستگاه‌ها بودند که برخی از آنها خودکشی کردند و عده‌ای دستگیر شدند، برخی هم رسوا یا پنهان شدند اما بیش از ۴۰ سال تجربه شد که اینها فرزند بیگانه بودند.

وی گفت: میوه شیرین این بود آنها که به واقع انقلابی بودند اگرچه خیلی آزار دیدند و تحمل کردند اما حرف خود را با صداقت تثبیت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: امروز چه در داخل کشور و چه در لبنان، سوریه، فلسطین، عراق و یمن پیداست چه کسانی با صداقت نسبت به خدا و انسان در حال خدمت هستند.

وی افزود: همه آنهایی که درصدد خیانت بودند را خدا رسوا کرد اما ثابت شد میوه شیرین تفکر بسیجی، صداقت است.

امام جمعه بیرجند اظهار داشت: آیات و اخبار زیادی درباره آمادگی جهان در آخر زمان برای ظهور وجود دارد اما وقت آن زمان‌بندی به معنای روز یا ساعت خاص نیست.

وی گفت: حکمت نظری و عملی کارساز است و در تجربه روزگار پایه‌های ایمان محکم و اعمال صالحه تثبیت می‌شود، عمل صالح باید با فرمول همراه باشد و در همه عرصه‌ها نیاز به طرح دارد لذا وقتی جهان در حد نصاب اندیشه و تفکر فرهنگ بسیجی داشته باشد و همواره ریز و درشت کارها با طرح و اندیشه انجام شود، آن زمان ظهور است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: قراین نشان می‌دهد که به زمان ظهور نزدیک می‌شویم زیرا بیش از ۴۰ سال این همه مشکلات و هزینه انجام شد اما مردم خسته نشدند در صورتی که دشمن خسته شده است.

وی افزود: مراد از استکبار جهانی کوبیدن انقلاب اسلامی بود و دروغ‌های ساختگی بوش پسر، حوادث افغانستان، یمن و داعش همه برای تسلط بر انقلاب ایران بود اما صدور تفکر بسیجی از آن ساخته شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سردار سلیمانی نماد و الگوی همه بسیجیان است اظهار داشت: جای صدام را حشدالشعبی گرفته و امروز فلسطین با همان جمعیت معدود و آوارگانش بر دشمنان خود تسلط یافته است.

وی گفت: اظهارات برخی مقامات در رسانه‌ها نشان می‌دهد که دشمن خسته شده و عقب‌نشینی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: تصورات دشمن با تفکرات بسیجی شکسته شده و معادلات آنها به هم خورده است لذا نمی‌توانند تحمل کنند پس وقت ظهور را مردم بسیجی تعیین می‌کنند.

وی گفت: اگرچه هزینه‌ها و فشارها در زوایای مختلف زیاد بوده اما صبر بسیجیان نتیجه داده است و فشارهای اقتصادی به‌خصوص در یک سال اخیر به این خاطر بود که می‌گفتند دیگر ۹ دی، ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن نخواهد بود.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: در مقابل شرایط اقتصادی آمریکا را به هم ریختند، شرایط درمان و دارو و نظامی‌شان را هم مشاهده می‌کنیم، هرچند می‌خواستند از خود قدرتی نشان دهند اما سپاه در قضیه نفت‌کش چه واکنشی نشان داد.

وی گفت: وعده خدایی را در نظر بگیرد و در این مدت کوتاه که از زمان تشکیل دولت سیزدهم می‌گذرد چه کارهای بزرگی انجام داده و طی ۱۰۰ روز در کشور ۱۰۰ میلیون واکسن کرونا تزریق شد لذا این شرایط پیش آمده و این مجلس، دولت و قوه قضاییه انقلابی در حال فعالیت هستند  اما کار و تلاش همگانی می‌طلبد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تاکید کرد: در هر تاریخی که عمل صالح انجام شود، همان زمان ظهور حضرت مهدی (عج) است.