پیام نخعی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بمناسبت روز زن  و روز مادر
بسمه تعالی
انا اعطیناک الکوثر
بیستم جمادی الثانی مصادف با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) به نیکی روز زن و هفته بزرگداشت مقام مادر نام گذاری شده است . این میلاد بهانه ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی، زنانی که در کنار نقش پر اهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمی دارند و یک لحظه سکون و ایستایی را بر خود نمی پسندند .
در اسلام میدان فعالیت و تلاش علمی، اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی و حتی نظامی برای زنان به طور کامل باز است و حضور زنان در صحنه به کرات توسط بزرگان دین یادآوری شده است و حضرت امام خمینی رهبر فقید انقلاب نیز ضمن تأکید بر بالا بودن نقش زن در جامعه نسبت به مردان در این زمینه فرمودند: « اگر زن های انسان ساز از ملت ها گرفته شوند، ملت ها به شکست و انحطاط کشیده می شوند.»
بنابراین باید علاوه بر بزرگداشت این روز در سطح جامعه، زنانی که با پیروی از آداب و اخلاق و منش زندگی حضرت زهرا (س) محیط خانواده و اجتماع خود را نظام می بخشند نیز بزرگداشت شوند. زنان توانمندی که با مشارکت در امور مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی همواره در تلاش هستند و برای ساختن آینده بهتر، استوار گام برمی دارند .
اینجانب ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه سلام ا… علیها و بزرگداشت مقام شامخ زن و روز مادر ، از خداوند متعال می خواهم که پیروی از سیره جاودانه حضرت صدیقه کبری را سرلوحه زندگی ما قرار دهد .

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله