امام جمعه اهل سنت طبس مسینا حضور در انتخابات را وحدت‌آفرین دانست و گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات در جهت حفظ عزت، وحدت و آرامشی که جامعه دارد، گام بر می‌دارند.

مولوی سید محمد حسینی  افزود: این عزت، وحدت و آرامشی را که خداوند متعال به جامعه ما عنایت کرده است، باید قدردان باشیم و با حضور خود در انتخابات آن را حفظ کرده و ارتقا دهیم تا با وحدت ملی در آینده شاهد اقتدار بیشتر جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی گفت: حضور مردم در همه انتخابات گذشته قدرت و عظمت ملت ایران و نظام اسلامی را به اثبات رسانده است و هرچه مردم حضور بیشتری در پای صندوق‌های رای داشته باشند، دشمنان ملت ایران و نظام اسلامی مایوس‌تر خواهند شد.

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا بیان کرد: دشمنان با توطئه‌های مختلف به دنبال این هستند که ملت ایران حضور کمرنگی در پای صندوق‌های رای داشته باشد و حضور گسترده مردم در میدان انتخابات تبلیغات و نیت سوء آنان را خنثی و نقش بر آب می‌کند.

وی اظهار داشت: شخصی هم که با رای بیشتر و پشتوانه قوی مردمی به عنوان خادم مردم انتخاب می‌شود، قدرت چانه‌زنی بیشتری در عرصه بین‌الملل خواهد داشت تا بتواند در برابر توطئه‌ها و حرکت‌های شوم دشمنان قیام کند و از حقوق ملت در عرصه بین‌الملل دفاع کند.

مولوی حسینی گفت: در سطح جهان تمامی کشورهای دوست و دشمن انتخابات ما را رصد می‌کنند بنابراین هرچه مردم حضور بیشتری داشته باشند، دشمنان در طراحی برنامه‌های خود علیه ما ناامید و دوستان امیدوارتر خواهند شد.

وی انتخابات را عرصه مشارکت در تعیین سرنوشت توصیف کرد و افزود: مردم به عنوان یک وظیفه ملی و شرعی باید با بصیرت و آگاهی در انتخابات پیش‌رو شرکت کنند.

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا تصریح کرد: ایران اسلامی وطن همه ماست و برای امنیت آن شهدای‌ زیادی تقدیم شده است لذا در ۲۸ خرداد اهل سنت و تشیع با وحدت و قدرت حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

وی گفت: جامعه اهل سنت در تمامی انتخابات گذشته حضور حداکثری داشته‌ است و در انتخابات پیش‌رو هم به کوری چشم دشمنان پای نظام و انقلاب خود هستند و مشارکت حداکثری خواهند داشت.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین میان دوره‌­ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم، ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در ۱۱ شهرستان استان خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.