معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از زمان برگزاری آزمون جامع و آزمون ادواری “استانداردهای مهارتی کار و دانش” خبر داد.

 سید علی زمزم با بیان این خبر، عنوان کرد: آزمون جامع در دو مرکز مهارت آموزشی اندیشه خاوران در بیرجند و شمیم معرفت در طبس برگزار خواهد شد.

به گفته وی در مرکز اندیشه خاوران ، آزمون جامع برای رشته گرافیک رایانه ای با ۷ نفر شرکت کننده و در شمیم معرفت طبس ، برای رشته های طراحی و توسعه صفحات وب و گرافیک رایانه ای با ۸ نفر شرکت کننده ، انجام می شود.

زمزم با بیان این که در آزمون ادواری نیز تا کنون بالغ بر ۱۳ نفر ثبت نام کرده اند، خاطرنشان کرد: رشته های این آزمون شامل تولید محتوای الکترونیک، طراحی و توسعه صفحات وب، طراحی صفحات وب، گرافیک رایانه ای ،عکاسی دیجیتال و نگارگری ، تصویر سازی و جلوه های ویژه رایانه ای است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان جهت شرکت در این آزمون فقط تا جمعه ۱۴ خرداد ماه برای ثبت نام در سامانه azmoonehonar.ir مهلت دارند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل با بیان این که مرحله عملی آزمون ادواری ۲۶ خرداد و آزمون جامع برای موسسه شمیم معرفت طبس روز یکشنبه ۲۳ خرداد ماه و برای موسسه اندیشه خاوران ، ۲۶ خرداد ماه برگزار می شود، ادامه داد: مرحله کتبی هر دو آزمون به صورت آنلاین توسط دفتر آموزش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ۲ تیرماه اجام خواهد شد.