#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

به مناسبت ۲۹ فروردین ، روز ارتش صورت گرفت

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی به پویش من یک حامی هستم، پیوست
فرمانده ارشد نظامی آجا در استان خراسان جنوبی به مناسبت ۲۹ فروردین ، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و آغاز هفته اطعام محرومین و اکرام ایتام در راستای حمایت از ایتام تحت حمایت به پویش من یک حامی هستم ، پیوست.
ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی در دیدار مدیرکل کمیته امداد استان ،به نقش نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس و خدمات ارتش در حوادث و بحران های کشور از قبیل سیل، زلزله و به خصوص در مواقع شیوع ویروس کرونا با دایر کردن بیمارستان های صحرائی همواره خود را در کنار مردم و همراه مردم می داند.
امیر سرتیپ دوم ستاد جلیل شاطری در ادامه افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران این را درک کرده که مأموریتش سیاسی نیست بلکه مأموریت ملی و فراملی دارد.
وی نامگذاری روز ارتش را متعلق به همه نیروهای نظامی در عنوان کرد و افزود:نیروهای مسلح و بخصوص ارتش همواره در حفظ امنیت کشور تلاش میکنند و به هر تجاوزی که از سوی دشمنان نظام به کشور صورت گیرد پاسخی قاطع و دندان شکن و در خور شأن آن متجاوزان خواهیم داد.

وی کمیته امداد را نهادی مقدس و تاثیر گذار در جهت حمایت از خانواده های نیازمندو آبرومند عنوان کرد و افزود: انصافا کمیته امداد خدمات مطلوبی را به خانواده های تحت حمایت و نیازمند ارائه کرده است.
وی افزود: ما نیروهای مسلح حافظان امنیت در کشور هستیم ، اما شما در کمیته امداد، حافظان آبروی خانواده هایی هستید که به دلایل مختلف مشکلات و گره هایی در زندگی شان بوجود آمده و بعد از خدا ، چشم امید شان به شما و خیرین بزرگوار است.
مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی نیز در ابتدای این دیدار ضمن تبریک ۲۹ فروردین ، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران ، از زحمات ارتشیان دلاور که در زمینه های مختلف در کنار مردم و همراه مردم هستند تقدیر کرد.
محمد عرب در ادامه افزود: هم اکنون در سطح استان ۹ هزار کودک یتیم تحت حمایت این نهاد هستند که حامیان عزیز و بزرگوار ماهیانه مبالغی را به حساب این ایتام واریز میکنند.
وی در ادامه افزود: بر اساس هدف گذاری صورت گرفته امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۴۶ هزار سبد غذائی و بیش از ۵۸۰ هزار پرس غذای گرم در بین خانواده های تحت حمایت در سطح استان با همراهی خیرین بزرگوار داشته باشیم.