با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و جمعی از مسوولین شهرستانی اختتامیه جشنواره «حال خوش خانواده رنگ خوش زندگی» در شهرستان سربیشه برگزار شد.
 با حضور در آیین اختتامیه جشنواره «حال خوش خانواده رنگ خوش زندگی» ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این جشنواره گفت: مطابق سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر استفاده فرهنگی-هنری نسبت به بخشی از اعتبارات کسب شده در محل هدفمندی یارانه ها، رویداد ها و برنامه های متنوعی مورد بررسی قرار گرفتند که یکی از آنها جشنواره حال خوش خانواده رنگی خوش زندگی به میزبانی شهرستان سربیشه بوده است.
وی افزود: این جشنواره در ۵ رشته و از آبان ماه آغاز به کار نموده است و نتیجه آن تولید ۴٧٧ اثر که مورد داوری قرار گرفته است نیز می باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به تخصیص اعتبارات فرهنگی هنری از محل هدفمندی یارانه ها برای سال آتی در استان، اظهار کرد: برنامه های متنوعی در این خصوص طراحی و تدوین شده که از جمله آنها انعقاد تفاهم نامه با صدا و سیما در محور تولیدات جوانی جمعیت، تولید برنامه های ویژه در حوزه رسانه برای خبرگزاری ها و فضای مجازی، برگزاری رویدادهای هنری، فراخوان جشنواره استانی ایران جوان بمان در چهار رشته «فیلم کوتاه، گرافیک، موشن گرافیک و کاریکاتور»، جشنواره فیلم و عکس کویر زندگی در شهرستان طبس در سطح ملی و برنامه های قرآنی با حضور اساتید مجرب کشوری از جمله اقدامات و برنامه ریزی ها در راستای استفاده از این اعتبارات بوده است.
علی فرخنده در پایان اظهار کرد: در طی ماه های گذشته از محل همین اعتبارات برنامه های متنوعی اجرا شده که از جمله آن‌ها برگزاری نمایش خیابانی خانه خراب در سطح شهرستان های استان، جشن بزرگ آتشونی، جشن بزرگ ازدواج آسان و همایش دختران انقلاب بوده است.
گفتنی از در این مراسم از آثار برگزیده توسط داوران جشنواره به رسم قدردانی و یادبود هدایایی اهدا گردید.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور