مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از راه اندازی میز خدمت حضوری در راستای تکریم ارباب رجوع خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمد رحیم شهریاری گفت: به منظور دستیابی سریع و آسان هموطنان به خدمات جمعیت هلال احمر میز خدمت در هلال احمراستان راه اندازی شد .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: هدف از استقرار میز خدمت تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت، پیشگیری از برقراری ارتباط غیراصولی با کارکنان و همچنین ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد است.

وی افزود : با ایجاد میز خدمت ، ضوابط ، مقررات گردش کار و فرآیند زمان انجام هر یک از خدمات مرتبط با ارباب رجوع در اختیار مراجعین قرار می گیرد .

شهریاری با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یک مجموعه خدمت رسان و عام المنفعه است، گفت: میز خدمت در راستای تحقق اهداف جمعیت کارگشا بوده و آن را گامی مهم برای ایجاد فضایی شاداب در محیط های اداری عنوان کرد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله