د ر نخستین روز از هفته دولت، با حضور خطیبی عضو هیات مدیره و مدیران امور ناحیه یک بانک سپه و همچنین با حضور موهبتی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین المللی استانداری خراسان جنوبی، کادر جدید مدیریتی بانک سپه استان معرفه شد.

طی این جلسه اسد بهلگردی به عنوان مدیر شعب بانک سپه استان، حسین محمدپور به عنوان معاون اعتباری و محمدحسین چهاردهی به عنوان معاون مالی اداری استان منصوب شدند.

عضو هیات مدیره بانک سپه ضمن تبریک آغاز هفته دولت درخصوص فعالیتهای بانک سپه در راستای همراهی با دولت به تقدیر کتبی رئیس کل بانک مرکزی از بانک سپه در نقش آفرینی مؤثر در بازار بین بانکی اشاره نمود و گفت: بانک سپه به عنوان بانکی دولتی و با قدمت به عنوان بازوی پرقدرت دولت در چرخه اقتصاد خدمت رسانی می کند.

خطیبی افزود: حمایت مالی بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط، اعطای تسهیلات جهت بافت های فرسوده، تسهیلات مسکن روستایی، پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی فعال و طرح ضربتی اعطای وام قرض الحسنه ازدواج نمونه هایی از اقدامات بانک سپه در راستای سیساست های اقتصاد مقاومتی دولت می باشد.

وی ضمن تشکر از مدیران بانک سپه استان، به عملکرد قابل تحسین استان در مصرف ۹۰ درصد از اعتبار ابلاغی جهت اعطای وام ازدواج طی یکماهه ابتدایی طرح ضربتی اشاره کرد.

موهبتی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین المللی استانداری خراسان جنوبی، ضمن تبریک انتصابات جدید در بانک سپه عنوان کرد: امور اقتصادی استانداری از بانکها و مؤسسات مالی استان انتظار همراهی و همکاری در جهت رفع موانع رکود و احیای واحدهای تولیدی و صنعتی استان را داشته و از تشریک مساعی فعالان اقتصادی در جهت رشد اقتصادی استان استقبال می کند.

اسد بهلگردی مدیر شعب بانک سپه استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طبق آخرین آمار بانک مرکزی، تاکنون تعداد  ۲۴۸۳ وام قرض الحسنه ازدواج در طرح ضربتی توسط مجموعه بانکهای استان پرداخت شده است، درخصوص سهم پرداختی بانک سپه گفت: بانک سپه با پرداخت ۳۸۲ پرونده وام به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال حائز رتبه اول از نظر تعداد وام پرداختی در بین کلیه بانکهای استان است و افتخار دارد به عنوان برترین بانک استان در طرح ضربتی ایفای نقش نماید که نشان از تعهد، جدیت و سرعت عمل همکاران استان دارد.

بهلگردی با اشاره به اینکه تشکیل پرونده و تکمیل مدارک در شعب بانک سپه تنها در عرض یک روز کاری انجام می گیرد، تصریح کرد: نظارت دقیق روزانه بر عملکرد شعب استان و تحلیل آمارها و بررسی موانع و ارائه راهکارها در جهت رفع آنها، زمینه ساز این پیشرفت سریع در اجرای طرح ضربتی در بانک سپه استان خراسان جنوبی شده است.

 

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله